Beantwoord

Factuur fout na annuleren overstap Go

• 3 maart 2017
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben onlangs per ongeluk overgestapt naar Unlimted Go maar wilde dit niet en dit is keurig terug gedraaid door jullie! waarvoor dank.
Er werd toen gezegd dat de eerst volgende factuur er rommelig uit kan zien en dit was ook zo.
Nu maakt dit niet uit maar ik heb in januari en februari 11 euro korting ipv de gebruikelijke 20 euro korting.
Kan dit nog door die terug schakeling naar stel samen en stel bij komen?
Misschien kan iemand even mee kijken in mijn facturen?

Alvast dank voor een reactie!
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2017, 13:46

Hey Supertrooper,

Dat kan ik zeker, heb ik dan ook gelijk gedaan en het klopt inderdaad niet!

De kortingen zijn niet correct teruggezet en daardoor ontving je aanzienlijk minder korting dan voorheen. Ik heb dit gelijk voor je gecorrigeerd en ook het te veel betaalde bedrag vergoed. De kortingen zie je binnen 24 uur terug op je My T-Mobile en de verrekening zal op jouw volgende factuur plaatsvinden.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Supertrooper,

Dat kan ik zeker, heb ik dan ook gelijk gedaan en het klopt inderdaad niet!

De kortingen zijn niet correct teruggezet en daardoor ontving je aanzienlijk minder korting dan voorheen. Ik heb dit gelijk voor je gecorrigeerd en ook het te veel betaalde bedrag vergoed. De kortingen zie je binnen 24 uur terug op je My T-Mobile en de verrekening zal op jouw volgende factuur plaatsvinden.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag! 🙂
Hoi David
Super 👍 om te lezen dat het opgelost is.
In den beginne was het mijn fout door over te stappen maar het is weer top opgelost door jullie.
Nogmaals dank
Reputatie 7
Badge +20
Geen zorgen, kan gebeuren natuurlijk! Goed om te lezen dat je blij bent met de oplossing. 🙂
Hoi
Ik heb dus het zelfde probleem. Maar mij is belooft dat het deze maand bij mijn factuur in mindering werd gebracht maar dat is nog niet gebeurt..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirley22,

Ik heb even gekeken en zie inderdaad dat de kortingen nog niet helemaal goed staan. De kortingen op jouw bel- en internetbundel heb ik dan ook weer gecorrigeerd. Binnen 24 uur zie je dit ook terug op jouw My T-Mobile. Daarnaast heb ik voor de extra kosten die je hebt gemaakt door de wijziging, een vergoeding aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. 🙂

Vanaf jouw volgende factuur staat alles correct, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bedankt voor je reactie.. ik hoop dat het nu goed gedaan word

Reageer