Beantwoord

Factuur gebelde nummers

• 26 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Is het mogelijk om de gebelde nummers te verwijderen van de factuur?

icon

Beste antwoord door Evy 27 augustus 2020, 09:26

Hi @Jajoja 

HIer geef ik je uiteraard wat meer duidelijkheid over! Factuur specificaties in My T-Mobile blijft altijd zichtbaar, dit kan ik niet voor je blokkeren. Alleen wanneer je jouw facturen per post ontvangt kunnen we dit voor je afschermen maar zal nog steeds zichtbaar blijven in My T-Mobile. Heb je zo voldoende informatie? :smile:  Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jajoja 

Wanneer je je factuur downloadt, dan bestaat deze uit meerdere pagina's. De eerste pagina bestaat alleen uit je factuurbedrag en vanaf de 2de pagina begint de specificatie met nummers.

Je kan de eerste pagina uitprinten en opnieuw uploaden als je hem online wilt.

Ik bedoelde dat ik deze belgeschiedenis niet online wil hebben, dus afgeschermd of helemaal weg. Ik begreep dat dat kon worden aangepast 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jajoja 

HIer geef ik je uiteraard wat meer duidelijkheid over! Factuur specificaties in My T-Mobile blijft altijd zichtbaar, dit kan ik niet voor je blokkeren. Alleen wanneer je jouw facturen per post ontvangt kunnen we dit voor je afschermen maar zal nog steeds zichtbaar blijven in My T-Mobile. Heb je zo voldoende informatie? :smile:  Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Ik zag in dit topic namelijk dat het wel mogelijk was https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/nummervermelding-op-factuur-afschermen-275978

Reputatie 6
Badge +8

Dat topic is 3 jaar oud, op dit moment is het niet meer mogelijk. Wellicht is de tip van @Waqqas wat voor je! :smile:

Oke bedankt voor de info. Zou je m'n account van het forum willen verwijderen? 

Reputatie 6
Badge +8

Dat heb ik zojuist voor je geregeld! @Jajoja 

Reageer