Beantwoord

Factuur,geen abonnement meer.

  • 30 januari 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Twee maanden geleden overgestapt naar andere provider, eindafrekening betaald, nu weer incasso afgeschreven. 

icon

Beste antwoord door David 30 januari 2021, 13:31

Hi @H.Nederlof,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat de laatste factuur nog niet is betaald. Je hebt nog toegang tot jouw My T-Mobile en daar kun je de factuur ook downloaden en inzien. Wanneer de laatste factuur ook voldaan is worden de automatische incasso’s natuurlijk ook stopgezet.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @H.Nederlof,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat de laatste factuur nog niet is betaald. Je hebt nog toegang tot jouw My T-Mobile en daar kun je de factuur ook downloaden en inzien. Wanneer de laatste factuur ook voldaan is worden de automatische incasso’s natuurlijk ook stopgezet.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Reageer