Beantwoord

Factuur heel hoog

• 17 juni 2018
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Goedendag, mijn factuur is deze maand €88 ipv €67 hoe kan dit? Dit is toch niet mogelijk!
icon

Beste antwoord door David 18 juni 2018, 12:44

Hoi Ansb,

Logisch dat je dan even aan onze bel trekt! Je wilt hier natuurlijk wel volledige duidelijkheid over!

Onze Klantexpert Rosan heeft al een paar goede suggesties gedaan, maar in jouw geval ligt het anders. Op 12 juni heb je het abonnement gewijzigd van Go Up naar Go Unlimited. Op dat moment vindt er op de factuur erna een verrekening plaats. De verrekening houdt in dat er een deel betaald moest worden van de periode tot de wijziging en vervolgens ook de periode van de nieuwe maand. Daardoor valt de factuur hoger uit, dan je voorheen gewend was. Je kunt in My T-Mobile de factuur ook downloaden, dan kun je deze op je gemak nog even doornemen en zie je hoe dit in z'n werk gaat. Het is dan met name belangrijk op de data te letten, je ziet dan wat van de periode vóór de wijziging is en wat erna komt.

Houd er overigens wel rekening mee dat de facturen vanaf nu ook hoger zijn dan de €67,86 die je voorheen betaalde. Je bent naar een grotere bundel overgestapt, dus de maandelijkse kosten zijn nu €71,98. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten de komende tijd.

Indien er hier nog vragen over zijn, dan weet je ons nu te vinden en wij helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Ansb heb je de factuur ook bekeken in My T Mobile waarom deze hoger is dan normaal?
Heb je buiten de bundel gebeld of is de 12 of 24 maanden actie/contract periode voorbij?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ansb,

Logisch dat je dan even aan onze bel trekt! Je wilt hier natuurlijk wel volledige duidelijkheid over!

Onze Klantexpert Rosan heeft al een paar goede suggesties gedaan, maar in jouw geval ligt het anders. Op 12 juni heb je het abonnement gewijzigd van Go Up naar Go Unlimited. Op dat moment vindt er op de factuur erna een verrekening plaats. De verrekening houdt in dat er een deel betaald moest worden van de periode tot de wijziging en vervolgens ook de periode van de nieuwe maand. Daardoor valt de factuur hoger uit, dan je voorheen gewend was. Je kunt in My T-Mobile de factuur ook downloaden, dan kun je deze op je gemak nog even doornemen en zie je hoe dit in z'n werk gaat. Het is dan met name belangrijk op de data te letten, je ziet dan wat van de periode vóór de wijziging is en wat erna komt.

Houd er overigens wel rekening mee dat de facturen vanaf nu ook hoger zijn dan de €67,86 die je voorheen betaalde. Je bent naar een grotere bundel overgestapt, dus de maandelijkse kosten zijn nu €71,98. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten de komende tijd.

Indien er hier nog vragen over zijn, dan weet je ons nu te vinden en wij helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Bedankt voor uw reactie, ja ik had perongeluk van go naar up overgestapt (zag ik pas later) en toen weer van up naar go, alleen zit hier meer 0,01 verschil in qua prijs. Vandaar dat ik het niet snap.. word de factuur van volgende maand nou lager dan? Omdat ik nu al een periode voorruit betaal? Ik snap het nog niet helemaal excuses haha.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ansb,,

Geeft niet hoor haha. Ik leg het graag uit! Je bent nu weer overgestapt naar een Go Unlimited abonnement en je hebt een Videoland bundel erbij genomen. Je maandelijkse kosten zijn nu €71,98. Dus als je geen extra kosten maakt door andere bundels toe te voegen of weer wijzigingen door te voeren dan zal je volgende factuur weer €71,98. Als je weer wijzingingen doorvoert in het midden van de maand dan wordt dat standaard verrekend met de volgende factuur dus daar kun je in het vervolg rekening mee houden. :)

Is het nu wat duidelijker? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer