Beantwoord

factuur hoger dan 3 maanden geleden.

• 10 november 2019
  • 1 reactie
  • 418 Bekeken

Beste Tmobile. Ik ben er achter gekomen dat ik sinds augustus meer per maand betaal voor mijn toestel.  Dit is met 2 euro omhoog gegaan. waarom is dat? 

icon

Beste antwoord door David 11 november 2019, 09:41

Hoi @Sharishka,

Altijd handig om even na te vragen als je bepaalde kosten niet herkent! Er is in dit geval een logische verklaring voor, want je hebt namelijk sinds 4 augustus 2019 een nieuw contract bij ons afgesloten. Daar komen natuurlijk nieuwe kosten en kortingen bij kijken. Daarom is de maandelijkse prijs anders dan het contract wat je hiervoor had en daar komt het verschil dus vandaan. Je kunt de precieze kosten ook via My T-Mobile bekijken.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sharishka,

Altijd handig om even na te vragen als je bepaalde kosten niet herkent! Er is in dit geval een logische verklaring voor, want je hebt namelijk sinds 4 augustus 2019 een nieuw contract bij ons afgesloten. Daar komen natuurlijk nieuwe kosten en kortingen bij kijken. Daarom is de maandelijkse prijs anders dan het contract wat je hiervoor had en daar komt het verschil dus vandaan. Je kunt de precieze kosten ook via My T-Mobile bekijken.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer