Beantwoord

Factuur hoger dan normaal


Mijn factuur is 22 maar jullie krijgen 33 van mij voor mei waarom
icon

Beste antwoord door Thalina 3 mei 2017, 17:23

Hoi Ayamzaman,



Ik heb jouw vraag even naar een apart topic verplaatst, omdat het niet te maken had met het topic waar je 'm in had geplaatst. Zo houden we het forum overzichtelijk :)



Terug naar jouw vraag! Ik heb gelijk jouw factuur erbij gepakt en ik zie dat je overige kosten hebt gemaakt in de vorige maand (t/m 18/04/2017). Het gaat om het bellen naar servicenummers, bellen naar het buitenland en sms'jes versturen naar het buitenland. Had je al de specificatie van jouw factuur bekeken? Daar kun je precies zien waar je deze kosten voor hebt gemaakt. Door deze kosten is jouw factuur van 24/04 hoger dan je mogelijk had verwacht.



Op 19/04 is jouw verlenging ingegaan en daar betaal je inderdaad 22,99 euro per maand voor. Dat kun je ook terugzien op My T-Mobile bij Mijn abonnement.



Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik hoor het graag van jullie aub
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ayamzaman,

Ik heb jouw vraag even naar een apart topic verplaatst, omdat het niet te maken had met het topic waar je 'm in had geplaatst. Zo houden we het forum overzichtelijk :)

Terug naar jouw vraag! Ik heb gelijk jouw factuur erbij gepakt en ik zie dat je overige kosten hebt gemaakt in de vorige maand (t/m 18/04/2017). Het gaat om het bellen naar servicenummers, bellen naar het buitenland en sms'jes versturen naar het buitenland. Had je al de specificatie van jouw factuur bekeken? Daar kun je precies zien waar je deze kosten voor hebt gemaakt. Door deze kosten is jouw factuur van 24/04 hoger dan je mogelijk had verwacht.

Op 19/04 is jouw verlenging ingegaan en daar betaal je inderdaad 22,99 euro per maand voor. Dat kun je ook terugzien op My T-Mobile bij Mijn abonnement.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer