Beantwoord

Factuur hoger dan normaal

  • 26 juni 2018
  • 3 reacties
  • 542 Bekeken

Ik heb een Go 17.2 1gb waar ik maandelijks € 12.50 voor betaal nu is het € 17.66 hoe kan dat?

Ik hoor het graag

Mvg Rob
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 juni 2018, 09:45

Hoi Rob,

Ik ga meteen met jou meekijken in de facturen om te achterhalen waar dit aan ligt!

Ik zie dat je op de laatste factuur geen T-Mobile Samen korting meer hebt ontvangen, doordat je niet meer aan een Samen-groep deelneemt. Hierdoor vervalt de korting die je hieruit ontving. Wil je deze korting weer ontvangen, dan kun je een nieuwe Samen-groep starten of aan een groep toegevoegd worden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is waarom de korting de afgelopen factuur niet toegepast is. Laat je het weten als je er nog meer vragen over hebt? Ik help je er graag mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Heb je al ingelogd in My T Mobile en de factuur bekeken waarom deze hoger is dan normaal?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rob,

Ik ga meteen met jou meekijken in de facturen om te achterhalen waar dit aan ligt!

Ik zie dat je op de laatste factuur geen T-Mobile Samen korting meer hebt ontvangen, doordat je niet meer aan een Samen-groep deelneemt. Hierdoor vervalt de korting die je hieruit ontving. Wil je deze korting weer ontvangen, dan kun je een nieuwe Samen-groep starten of aan een groep toegevoegd worden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is waarom de korting de afgelopen factuur niet toegepast is. Laat je het weten als je er nog meer vragen over hebt? Ik help je er graag mee!
Bedankt voor u uitleg

Reageer