Beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

  • 21 januari 2017
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Fsktuur
Ik heb plotseling een factuur ontvangen over deze maand van 36.01 euro
Zo hoog is mijn factuur nog nooit geweest. Ik heb het voorlopig teruggeboekt en uw reaktie wacht ik af.

mvg
P.de Bock
icon

Beste antwoord door David 23 januari 2017, 10:32

Hey Paaltje38,



Ik heb jouw bericht even naar een apart topic geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je onder andere berichten reageert met eigen vragen die er niets mee te maken hebben, zoals je ook in de huisregels leest. Als je twijfelt is het handig om een nieuwe vraag te maken in plaats van "in te breken".



Jouw factuur ziet er inderdaad anders uit dan normaal, maar het is niet aan te raden om deze dan te storneren of terug te boeken. Dit zou namelijk als gevolg kunnen hebben dat jouw aansluiting geblokkeerd wordt. Het systeem herkent natuurlijk niet dat er iets aparts aan de hand is en ziet enkel de terugboeking. Ik zie dat we jouw factuur van januari echter op 13 januari al afgeschreven hebben.



Het heeft ermee te maken dat je in december in de winkel bent geweest en daar is het één en ander aan jouw abonnement gewijzigd. Wat er precies aan de hand was zie ik niet terug, maar jouw internetbundel is verwijderd en weer toegevoegd. Dit heeft als gevolg gehad dat jouw databundel er twee keer op staat. Dit zou op jouw volgende factuur gecorrigeerd moeten worden, omdat het een wijziging betreft. Op deze pagina vind je alle informatie over jouw factuur na een wijziging.



Je kunt er dus vanuit gaan dat dit op de volgende factuur allemaal rechtgetrokken wordt. Als je echter nog iets opmerkelijks ziet of nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je in dit topic!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Paaltje38,

Ik heb jouw bericht even naar een apart topic geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je onder andere berichten reageert met eigen vragen die er niets mee te maken hebben, zoals je ook in de huisregels leest. Als je twijfelt is het handig om een nieuwe vraag te maken in plaats van "in te breken".

Jouw factuur ziet er inderdaad anders uit dan normaal, maar het is niet aan te raden om deze dan te storneren of terug te boeken. Dit zou namelijk als gevolg kunnen hebben dat jouw aansluiting geblokkeerd wordt. Het systeem herkent natuurlijk niet dat er iets aparts aan de hand is en ziet enkel de terugboeking. Ik zie dat we jouw factuur van januari echter op 13 januari al afgeschreven hebben.

Het heeft ermee te maken dat je in december in de winkel bent geweest en daar is het één en ander aan jouw abonnement gewijzigd. Wat er precies aan de hand was zie ik niet terug, maar jouw internetbundel is verwijderd en weer toegevoegd. Dit heeft als gevolg gehad dat jouw databundel er twee keer op staat. Dit zou op jouw volgende factuur gecorrigeerd moeten worden, omdat het een wijziging betreft. Op deze pagina vind je alle informatie over jouw factuur na een wijziging.

Je kunt er dus vanuit gaan dat dit op de volgende factuur allemaal rechtgetrokken wordt. Als je echter nog iets opmerkelijks ziet of nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je in dit topic!

Reageer