Beste antwoord door Hajar
Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik heb je factuur erbij gepakt en daarin kun je stapsgewijs zien wat je betaalt. Je maandbundel loopt normaal gesproken van 28/XX tot en met 27/XX. Omdat jouw verlenging op 27/02 is ingegaan is op de factuur van 31/01 de periode 28/01 - 26/02 in rekening gebracht. Op de factuur van 05/03 is daarom 27/02 apart in rekening gebracht. Tegelijkertijd is een 'normale' maand in rekening gebracht, namelijk 28/02 - 27/03. Voor 27/02 zijn ook de kortingen meegenomen, deze zijn te zien onder 'Kortingen/overige kosten'. Wat ik zie is dat jouw maandkosten in principe €58,00 zijn. Ik vermoed dat je met €53,00 doelt op de €5,00 korting die je eventueel vanuit T-Mobile Samen kunt krijgen. Op dit moment zie ik dat nog geen lid bent van een T-Mobile samen groep. Je kunt dit eenvoudig doen door nummers toe te voegen hieraan of jouw eigen nummer (laten) toevoegen aan een al bestaande groep. Zo kun je profiteren van de extra korting!
Laat je even weten of het zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂