Beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

Mijn maand factuur klopt niet na verlenging van t-mobile ,, het zou 53.50 zijn en nu is het 60.50 ,,, hoe komt dit ??? Met vriendelijke groet tonia
icon

Beste antwoord door Hajar 5 maart 2018, 14:31

Hi Tonia,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik heb je factuur erbij gepakt en daarin kun je stapsgewijs zien wat je betaalt. Je maandbundel loopt normaal gesproken van 28/XX tot en met 27/XX. Omdat jouw verlenging op 27/02 is ingegaan is op de factuur van 31/01 de periode 28/01 - 26/02 in rekening gebracht. Op de factuur van 05/03 is daarom 27/02 apart in rekening gebracht. Tegelijkertijd is een 'normale' maand in rekening gebracht, namelijk 28/02 - 27/03. Voor 27/02 zijn ook de kortingen meegenomen, deze zijn te zien onder 'Kortingen/overige kosten'. Wat ik zie is dat jouw maandkosten in principe €58,00 zijn. Ik vermoed dat je met €53,00 doelt op de €5,00 korting die je eventueel vanuit T-Mobile Samen kunt krijgen. Op dit moment zie ik dat nog geen lid bent van een T-Mobile samen groep. Je kunt dit eenvoudig doen door nummers toe te voegen hieraan of jouw eigen nummer (laten) toevoegen aan een al bestaande groep. Zo kun je profiteren van de extra korting!

Laat je even weten of het zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tonia,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik heb je factuur erbij gepakt en daarin kun je stapsgewijs zien wat je betaalt. Je maandbundel loopt normaal gesproken van 28/XX tot en met 27/XX. Omdat jouw verlenging op 27/02 is ingegaan is op de factuur van 31/01 de periode 28/01 - 26/02 in rekening gebracht. Op de factuur van 05/03 is daarom 27/02 apart in rekening gebracht. Tegelijkertijd is een 'normale' maand in rekening gebracht, namelijk 28/02 - 27/03. Voor 27/02 zijn ook de kortingen meegenomen, deze zijn te zien onder 'Kortingen/overige kosten'. Wat ik zie is dat jouw maandkosten in principe €58,00 zijn. Ik vermoed dat je met €53,00 doelt op de €5,00 korting die je eventueel vanuit T-Mobile Samen kunt krijgen. Op dit moment zie ik dat nog geen lid bent van een T-Mobile samen groep. Je kunt dit eenvoudig doen door nummers toe te voegen hieraan of jouw eigen nummer (laten) toevoegen aan een al bestaande groep. Zo kun je profiteren van de extra korting!

Laat je even weten of het zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hoi harjar,,, er was met mij afgesproken dat ik standaard korting kreeg ivm lang klant zijnde ,,, de leidinggevende was hiermee accoord gegaan ,, dus daarom was ik verbaast dat mijn rekening hoger was zoals afgesproken ,,, ik heb toen uitgelegd dat ik met zelfde abbo en telefoon zonder kosten ook bij KPN terecht kon , maar omdat ik erg tervrede ben over t- mobile , wilde ik hier graag blijven ,,, maar nu word er dus geen goede communicatie gevoerd voorwaar er is afgesproken ,,, misschien kunt u het uitzoeken ,, want hier ben ik niet zo blij mee ,,, met vriendelijke groet tonia
En er is niemand bij mij met t-mobile als vrienden of familie zijnde ,,, daarom heeft de leidinggevende korting gegeven
Onder wel kopje dat sta bij jullie weet ik niet ,,, korting werd gegeven onder naam ,,, weet ik niet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tonia123,

Ik snap dat je dan verbaasd bent! Ik heb even in ons systeem gekeken, maar ik zie daarin niets terug van de belofte die in de winkel is gedaan. Je kunt zou in dit geval terug kunnen gaan naar de betreffende T-Shop om dit in orde te laten maken.

Een andere optie is om T-Mobile Samen leden te zoeken in dit topic. Dit hoeven op deze manier dus geen familieleden of vrienden te zijn. Je kunt hiermee alsnog €5,00 korting krijgen. :)

Hopelijk lukt het zo allemaal! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Ik heb deze abbenoment afgesloten via t-mobile aan de telefoon met 1 van u colega’s ,, het is echt zo gezegd ,,, het gesprek duurde meer dan twee en een halve uur ,, en in dec 2017 is mijn contract van 27 feb 2018 omgezet ,, telefoon iPhone 8 zwart ,, onbeperkt bellen data 4 g voor een bedrag van 53.50 ,,, en geen ander bedrag ,,, of word ik nu voor de gek gehouden ???
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tonia,

Ik heb het even nagevraagd bij de collega die je hebt gesproken. Zodra ik een reactie heb, kom ik hierop terug!
Hoi ,,, het maandbedrag is momutueel van Mn rekening afgeschreven ,, maar in een week tijd geen feetback gehad over het maandbedrag ,, graag zo spoedig mochelijk antwoord
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tonia123,

Ik heb het even bij Hajar nagevraagd, maar het gaat hier waarschijnlijk echt om de T-Mobile Samen korting.

Geen zorgen, je kunt deze korting ook krijgen als je geen familieleden of vrienden hebt die T-Mobile hebben. We hebben namelijk een speciaal topic om T-Mobile Samen leden te zoeken, namelijk in dit topic. Je kunt hiermee alsnog de € 5,00 korting krijgen!
Waarschijnlijk ,,,, als ik dit van te voren had geweten dat telefonische afspraken niet gelden was ik overgestapt naar KPN ,, vind het serieus niet na behoren dat het word afgedaan met Waarschijdelijk ,,, ik ga hier ook niet mee acoord ,, ik heb nooit enige klacht gehad van t-mobile ,, en nu wel ,, beetje onbeschoft dat het op deze manier moet gaan ,,, en nu de advies om te vragen of ik in de topics aan wil melden om te vragen of ik aub 5 personen met mij een korting te krijgen ,,, Sorry hoor ,, dat gaat ver , Vind je niet ,,, ik heb gewoon recht met wat er met afgesproken is qua abbo en geen achteraf verhaaltjes . Ik hoop dat je er wat mee kan doen ,,, anders ben ik genoodzaakt er werk van te maken ,, dat de klant niet op de juiste manier behandeld word en de contract op valse voorwaarden , de op jullie aangepaste manier , niet naar behoren word behandeld ,,, ik hoop serieus dat dit word nageken wat ik ben geen debiel om hier mee acoord te gaan ,, het is of de juiste contract ., of een aanpassing , of ontbinding voor jullie kosten , of ik maak er een zaak van ,,, met vr groet tonia
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tonya,

Dankjewel voor je reactie. Ik begrijp dat dit verwarrend is dus ik leg je graag uit hoe onze Samen dienst werkt. Je geeft meerdere keren aan dat een collega iets heeft beloofd, maar ik zie dat nergens terug in ons systeem. Ik denk dat er hier sprake is van een misverstand, want wij geven namelijk niet zomaar extra €5 korting weg. Wat we wel aanbieden is onze T-Mobile Samen dienst waarbij je een groep kan samenstellen en €5 korting kan krijgen. Dit is een extra cadeautje van ons! Hiervoor moet je als klant wel een groep aanmaken er is namelijk geen ander manier om de korting te krijgen. Alle andere klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen korting hebben zich hiervoor aangemeld. Als je geen bekenden in je omgeving hebt die T-Mobile hebben dan kun je je via het topic dat Jaimy heeft gedeeld aansluiten bij een groep en zo alsnog extra korting krijgen. Hoe sneller je een groep aanmaakt of bij een groep aansluit, hoe sneller je de korting krijgt!

We gunnen je de korting vandaar dat we ook onze T-Mobile Samen dienst aanbieden! Ik hoop dat het nu allemaal wat duidelijker is.

Reageer