Beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

De vacature is hoger dan de maandelijkse termijn ten opzichte van het abonnement dat ik van het bedrijf kreeg.De rekening zou 53,50 vorige maand moeten zijn, hij is met 25 cent gestegen maar deze maand zie
ik de rekening 61,31. Ik hoop dat je een verklaring hebt voor deze verhoging per vacature.
nummer vacature 901340785758
icon

Beste antwoord door centaur 22 januari 2019, 23:38

Heb je zelf al goed naar je factuur gekeken in My T-Mobile?
Zie je daar vreemde bedragen?

We willen je graag verder helpen maar dan moeten we de afwijkingen weten zodat we kunnen bedenken wat het zou kunnen zijn.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Heb je zelf al goed naar je factuur gekeken in My T-Mobile?
Zie je daar vreemde bedragen?

We willen je graag verder helpen maar dan moeten we de afwijkingen weten zodat we kunnen bedenken wat het zou kunnen zijn.
Ja , Er is een verschil in rekening en ik zou graag willen weten waarom de vacature net 53.50 maar deze maand mot betalen 61.31
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jdababseh,

Had je ook de factuur al bekeken? Je hebt vorige maand een aanvuller aangeschaft voor €7,50, daarom is de factuur hoger dan normaal.

Als je hier nog vragen over hebt, let us know!
Ook mijn factuur is per 1-1-2019 hoger dan contractueel overeen gekomen en het verschil zit in de vaste maandkosten. Nu is het verschil maar 1.75 % maar als ik voortaan 1.75 % minder ga betalen vindt T Mobile dat ook een probleem.

Waarom sluiten we een contract af als T Mobile zich er niet aan houd?
David schreef:

Hi @jdababseh,

Had je ook de factuur al bekeken? Je hebt vorige maand een aanvuller aangeschaft voor €7,50, daarom is de factuur hoger dan normaal

Ik heb geprobeerd een extra internet te kopen buiten het abonnement, maar werd gevraagd om de 14-cijferige code te bevestigen, maar deze was niet in mijn bezit, maar zonder activering
Reputatie 7
Badge +17
Hi jdababseh,

In ons systeem staat de bundel wel geregistreerd dus het aanschaffen blijkt toch gelukt te zijn. Dit kun je ook terugzien op je factuur. Hopeijk heb je nu meer duidelijkheid.
Hajar schreef:

Hi jdababseh,

In ons systeem staat de bundel wel geregistreerd dus het aanschaffen blijkt toch gelukt te zijn. Dit kun je ook terugzien op je factuur. Hopeijk heb je nu meer duidelijkheid.

ik vond het niet leuk systeem

Reageer