Beantwoord

Factuur hoger uitgevallen dan voorgaande maanden

• 21 september 2017
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo.
Mijn maandelijkse kosten zijn 38 euro en nu staat op mijn mytmobile 45 euro. En ik had begin deze maand een factuur van 49 euro. Hier schrok ik erg van en ik hoop dat iemand er voor mij naar kan kijken
icon

Beste antwoord door Issam 21 september 2017, 16:36

Hoi Shirley,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over je factuur! Heb je deze zelf al bekeken via My T-Mobile?

Ik ben ook gelijk even gaan kijken waarom je factuur hoger is uitgevallen dan de voorgaande facturen. Op je factuur is te zien dat je vanaf 2 september gebruik bent gaan maken van een grotere internetbundel. Ben je hier van op de hoogte?

Je hebt nu maandelijks meer MB's tot je beschikking, maar hierdoor betaal je maandelijks ook wat meer op je factuur.

Mocht je jouw internetbundel per ongeluk hebben gewijzigd, dan kan je deze na 2 oktober weer terugzetten via My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Shirley!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Shirley,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over je factuur! Heb je deze zelf al bekeken via My T-Mobile?

Ik ben ook gelijk even gaan kijken waarom je factuur hoger is uitgevallen dan de voorgaande facturen. Op je factuur is te zien dat je vanaf 2 september gebruik bent gaan maken van een grotere internetbundel. Ben je hier van op de hoogte?

Je hebt nu maandelijks meer MB's tot je beschikking, maar hierdoor betaal je maandelijks ook wat meer op je factuur.

Mocht je jouw internetbundel per ongeluk hebben gewijzigd, dan kan je deze na 2 oktober weer terugzetten via My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Shirley!
Nee want ik heb niet meer mbs ik heb 3000 wat ik altijd heb gehad. Dus ik wil dat dit word veranderd.
Ik heb in augustus gebruik willen maken van 24 uur onbeperkt internet.. maar de mbs gingen er gewoon af. Ik heb jou collega gesproken en ze kon niet in het systeem dus heeft ze mij op 6000 mb gezet. Niet verteld dat ik ervoor moest betalen. Ze heeft gezegd dat het in de volgende maand weer terug werd gezet. Nu betaal ik dus voor 6000 mb terwijl ik het niet heb. En ik ven verkeerd geinformeerd dus ik verzoek vriendelijk dat dit word opgelost
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shirley,

Sorry als het niet helemaal duidelijk was! Ik licht dit graag nog extra toe.

Je betaalt een bundel altijd vooruit, dit geldt ook voor jouw reguliere facturen. Je ziet op jouw factuur ook staan dat de L-bundel er tweemaal op staat ook nog een keer van 1 september tot en met 30 september. Echter is de bundel op 2 september al uitgeschakeld, maar deze factuur houdt daar geen rekening mee. Op jouw volgende factuur vindt er dan echter een verrekening plaats en wordt dit allemaal rechtgetrokken. Mijn collega Carola, die deze bundel voor je had aangepast, had je hier ook even van op de hoogte moeten brengen, dan wist je wat je kon verwachten. Alles gaat in ieder geval goed, maar doordat zij je een coulance heeft geboden, loopt het allemaal wat anders dan normaal.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag!

Reageer