Beantwoord

Factuur hoger uitgevallen ondanks unlimited belminuten

  • 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Goedemiddag, ik heb mijn abonnement net verlengd. Nu heb ik mijn 1e factuur daar van binnen, en nou moet ik 45 euro bovenop het abonnement betalen voor het bellen. Terwijl ik onbeperkt bellen heb. Hoe kan Dit?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 oktober 2017, 14:59

Hoi hoi Bebbie,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over je factuur. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken waarom je factuur hoger is uitgevallen.

Op je factuur is zichtbaar dat je vanaf 20 oktober gebruik bent gaan maken van de Unlimited belbundel. Voor 20 oktober had je nog 120 minuten in NL + EU. De kosten die je hebt gemaakt zijn voor het bellen buiten de bundel voor 20 oktober, toen had je dus nog geen onbeperkt bundel.

Je kan nu uiteraard wel zorgeloos bellen zonder extra kosten, maak hier dus goed gebruik van. ;)

Ik hoop dat hiermee je factuur duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Bebbie,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over je factuur. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken waarom je factuur hoger is uitgevallen.

Op je factuur is zichtbaar dat je vanaf 20 oktober gebruik bent gaan maken van de Unlimited belbundel. Voor 20 oktober had je nog 120 minuten in NL + EU. De kosten die je hebt gemaakt zijn voor het bellen buiten de bundel voor 20 oktober, toen had je dus nog geen onbeperkt bundel.

Je kan nu uiteraard wel zorgeloos bellen zonder extra kosten, maak hier dus goed gebruik van. ;)

Ik hoop dat hiermee je factuur duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer