Beantwoord

Factuur inzien

  • 5 januari 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

ik kan niet alle mijn facturen bekijken op de website.
graag wil ik ze allemaal kunnen zien
icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2017, 14:59

Hi Mo,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik zie dat je een abonnement bij ons hebt sinds oktober 2016 en je kan dus je facturen van november tot december inzien op My T-Mobile bij Facturen. Krijg je soms een foutmelding te zien wanneer je de facturen wilt bekijken? Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik dat alle facturen zichtbaar zijn vanaf je eerste factuur van november. Je kan ze makkelijk inzien door op downloaden te klikken.

Ik hoor graag van je of het nu wel lukt en anders waar het fout gaat. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mo,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik zie dat je een abonnement bij ons hebt sinds oktober 2016 en je kan dus je facturen van november tot december inzien op My T-Mobile bij Facturen. Krijg je soms een foutmelding te zien wanneer je de facturen wilt bekijken? Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik dat alle facturen zichtbaar zijn vanaf je eerste factuur van november. Je kan ze makkelijk inzien door op downloaden te klikken.

Ik hoor graag van je of het nu wel lukt en anders waar het fout gaat. 🙂

Reageer