Beantwoord

Factuur is betaald nog steeds afgesloten

  • 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik zie op mijn app dat ik op 7 sept heeft betaald waarom kan ik niet bellen ik ben nog steeds afgesloten
icon

Beste antwoord door Hajar 12 september 2017, 10:14

Hi Soesje3,

Goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat je factuur inderdaad is betaald. Ik heb daarom de blokkade verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Soesje heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart? De verwerking kan soms even duren maar het kan ook heel goed zijn dat je de gsm even uit en aan moet zetten.
hopelijk lukt het dan weer.
Succes. Zoniet gewoon even hier melden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Soesje3,

Goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat je factuur inderdaad is betaald. Ik heb daarom de blokkade verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer