Beste antwoord door Bas
Heel begrijpelijk dat je meer informatie wilt over je factuur als het hoger is dan je had verwacht! Ik ben natuurlijk meteen in ons systeem gaan kijken waar dit aan ligt. Daar zie ik staan dat je op 26 januari 2018 een bedrag van €120,- naar ons hebt over gemaakt. Met dit bedrag zijn de facturen van oktober (€66,97), november (€51,99) en een klein deel van december (€1,04) verrekend.
Hierdoor staan er op dit moment nog twee facturen open. Een factuur van 28 december 2017 (€41,99) en een van 29 januari 2018 (€57,20). De reden waarom de tweede factuur duurder is, ligt aan de buitengerechtelijke incassokosten naar aanleiding van de betalingsherinnering op 31-12-2017. Deze kosten zijn namelijk €15,-. Het totale openstaande bedrag op dit moment is €98,15.
Wat je kunt doen, omdat je aangeeft het op dit moment niet te kunnen betalen, is een betalingsregeling bij ons aanvragen! Dit kun je doen via My T-Mobile > Facturen > 'Naar betalingsregeling'. Met de betalingsregeling hoef je niet het gehele bedrag in een keer te betalen, maar verdelen we het bedrag over een bepaalde periode. Let er wel op dat er tijdens de betalingsregeling een blokkade op het bellen naar het buitenland actief is, je tijdens de betalingsregeling het abonnement alleen naar beneden kunt aanpassen en het aanschaffen van MB-aanvullers niet mogelijk is.
Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust, we helpen je graag! 😃