Beantwoord

Factuur is veel hoger dan verwacht

• 5 november 2020
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb mijn data bundel verhoogd in september,maar dus schijnbaar per ongelijk mijn abonnement omgezet van 1gb+onbeperkt bellen naar 5 GB+120 belminuten.

Nu is mijn rekening meer dan €500 die gewoonweg te hoog is voor ons.

Daar komt bij dat ik mijn moeder in de T-Mobile samen heb staan,en ook daarvoor moet betalen nu,want schijnbaar mag zij mij met T-Mobile samen gratis bellen,maar ik haar niet.

De reclame zegt gratis onderling bellen,en nu zegt t - mobile,uw cadeau is dat u gratis gebeld kan worden door die persoon,wat is mijn voordeel daarop dan?

Nu is mijn vraag of er iets aan deze factuur gedaan kan worden,ben al jaren klant en nooit problemen gehad,maar jullie moeten toch kunnen zien dat dit een foutje is geweest.

Heb al gebeld,maar wordt nergens in tegemoetgekomen,terwijl ik mensen ken die door een foutje een veel hogere factuur kwijtgescholden heeft gekregen.

icon

Beste antwoord door Evy 5 november 2020, 17:14

Ik heb je een privébericht gestuurd! @moniquedegroot 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @moniquedegroot  Dat is een heel bedrag maar €500 kan nooit door dit abonnement komen.

kijk eens wat er precies op je factuur staat! Meestal wordt er goed omschreven naar wie je hebt gebeld, Hoelang en wat de kosten daar van zijn.

je kan je abonnement per maand aanpassen dus je kan ook weer terug naar het onbeperkt bellen in NL en 120 min. In de EU Volgens mij bestaat gratis onderling bellen allang niet meer.

Dat geldt alleen met de oude abonnementen en in samengroep

of heb je buitensporig veel naar het buitenland gebeld? 

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb je een privébericht gestuurd! @moniquedegroot 

Reageer