Beantwoord

Factuur januari

• 22 februari 2016
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
mijn factuur van januari moet ik nog betalen en is nog niet afgeschreven,wat kan ik hier aan doen
icon

Beste antwoord door Mitch 22 februari 2016, 14:14

Hoi meems14,

Welkom op ons forum. Goed dat je zelf aan de bel trekt. Je kunt je factuur eenvoudig voldoen via jouw My T-Mobile. Na inloggen klik je op 'Facturen' en dan kun je rechts in het scherm klikken op 'Naar online betalen'. Via die pagina kun je dan je factuur betalen.

Voor meer betaalmethoden kun je klikken op deze link.

Laat je even weten als het is gelukt of als je er niet uitkomt?
Bekijk origineel

3 reacties

Heb je een openstaande rekening, dan kun je deze direct betalen via iDeal op onze website.

Wil je liever betalen via een overboeking? Dan kun je het bedrag overmaken naar rekening NL03COBA0733959717. Vermeld altijd je naam, je mobiele nummer en je klantnummer.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi meems14,

Welkom op ons forum. Goed dat je zelf aan de bel trekt. Je kunt je factuur eenvoudig voldoen via jouw My T-Mobile. Na inloggen klik je op 'Facturen' en dan kun je rechts in het scherm klikken op 'Naar online betalen'. Via die pagina kun je dan je factuur betalen.

Voor meer betaalmethoden kun je klikken op deze link.

Laat je even weten als het is gelukt of als je er niet uitkomt?
Reputatie 2
Hallo meems14, dat kan verschillende oorzaken hebben. Gaat het om incasso? Dan zou onvoldoende saldo op het moment van incasso een oorzaak kunnen zijn. Een incasso blokkade kan ook een reden zijn. Heb je al navraag gedaan bij je bank? Groet, eM.

Reageer