Beantwoord

factuur januari niet zichtbaar

• 26 januari 2020
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Beste,

Op 24 januari kreeg ik bericht dat mijn nieuwe factuur klaar stond.Deze staat echter niet in mijn omgeving. De laatste is van 21 december. 

Kunt u mij vertellen hoe ik de factuur kan inzien en downloaden? Als zzp er wil ik hem graag inboeken.

Alvasr bedankt!

Anne-Marie Janssens

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 januari 2020, 19:55

Hallo @Strepie67 

Gaat het om een mobiel factuur of thuis?

Voor thuis zou hij gewoon in je omgeving staan bij facturen. In je overzicht zie je dan ook er staat een nieuwe factuur voor je klaar.

Voor mobiel kan je eens kijken in de app en op de website.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Strepie67 

Gaat het om een mobiel factuur of thuis?

Voor thuis zou hij gewoon in je omgeving staan bij facturen. In je overzicht zie je dan ook er staat een nieuwe factuur voor je klaar.

Voor mobiel kan je eens kijken in de app en op de website.

Het gaat om mobiel en hij staat niet in app of op de website

Reputatie 7
Badge +13

In dat geval wacht het even af Tot een Moderator reageert, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur. Misschien zou het iets langer kunnen duren.

Dank je wel Waqqas!

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Strepie67 
Het is natuurlijk wel belangrijk om je facturen te kunnen inzien, laten we kijken naar een oplossing! Van welk browser maak je op dit moment gebruik, Kun je hiervan de cookies eens wissen? Het wil ook nog wel eens helpen om de app te verwijderen van je telefoon en opnieuw te downloaden, dit zorgt ervoor dat de laatste versie van My T-Mobile er op staat. Wanneer dit allemaal niet lukt, zet ik het graag intern door zodat jij weer optimaal gebruik kan maken van de My T-Mobile app. Hiervoor hoor ik graag welk toestel je gebruik van maakt en welke software daar op staat. Laat je even weten of je de factuur nu wel kan zien? :grinning: 

Hi @Strepie67 
Het is natuurlijk wel belangrijk om je facturen te kunnen inzien, laten we kijken naar een oplossing! Van welk browser maak je op dit moment gebruik, Kun je hiervan de cookies eens wissen? Het wil ook nog wel eens helpen om de app te verwijderen van je telefoon en opnieuw te downloaden, dit zorgt ervoor dat de laatste versie van My T-Mobile er op staat. Wanneer dit allemaal niet lukt, zet ik het graag intern door zodat jij weer optimaal gebruik kan maken van de My T-Mobile app. Hiervoor hoor ik graag welk toestel je gebruik van maakt en welke software daar op staat. Laat je even weten of je de factuur nu wel kan zien? :grinning: 

Het werkt nu opeens weer gewoon. Bedankt!

Reageer