Beantwoord

Factuur Januari niet zichtbaar

• 29 januari 2021
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 3

Hallo,

via de app My T-Mobile is de factuur niet zichtbaar. Graag wil ik deze wel zien aangezien er bijna €9,- meer in rekening is gebracht volgens het factuurbedrag, €29,77 ipv €20,99

Mvg Timo

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 15:07

Hi @Timo78 

Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Als je een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Waarom verplaatst naar "T-Mobile Thuis - Algemeen"?

Gaat om de factuur van mijn mobiele aansluiting.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Timo78  Welkom, je krijgt hulp zodra je onderwerp aan de beurt is.

Ze worden behandeld op volgorde van binnenkomst berichten.

Je onderwerp bumpen heeft geen resultaat.

MVG.

Reputatie 3

Hallo @CrisTien,

het is geen bumpen. Ik had het topic aangemaakt in "Mobiel Netwerk" dus vandaar mijn vraag waarom het topic verplaatst is naar de "Thuis" sectie.

Ik weet dat op volgorde van binnenkomst geantwoord wordt. 

Antwoord zodra je aan de beurt bent laat ook ver te wensen over, wacht al 2 weken op een antwoord waarover ik gebeld zou worden...😂

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Timo78, jouw topic heb ik meteen teruggeplaatst naar “Mijn factuur & betalingen” in de subsectie “Facturen”. De mobiele moderators zullen het binnen 24 uur voor je oppakken. Sorry voor het ongemak!

Ik geef mijn collega's een seintje dat je hulp wenst en de factuur van januari zichtbaar gemaakt dient te worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Timo78 

Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Als je een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 3

Hallo @Hajar,

uiteraard ben ik niet 24/7 ingelogd op de app en / of de community site.

Je hebt een PM met de gevraagde details gekregen.

Bedankt alvast zover...🍻

Reageer