Beantwoord

Factuur juli 2013

• 1 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 2
Hoi expert,

Elke maand betaalde ik zo'n 26 euro kosten voor mijn telefoon abonnement, zelden substantieel overheen gegaan.

Deze maand is het bedrag echter omhooggeschoten naar 83 euro. Nu zit een gedeelte in het feit dat mijn 2e (duurdere) jaar in is gegaan, maar ook is er bijna 30 euro aan internetkosten in het buitenland (Frankrijk) in rekening gebracht. Dit ondanks het feit dat ik dit product aangeschaf had: "Mobiel internet weekpas onbeperkt Zone 1". Dan kunnen er die week toch geen extra internetkosten in rekening gebracht zijn?

Mijn 2e vraag, iets minder belangrijk, is tweeledig. Ten eerste, waarom ging het maandbedrag in 2013 vanaf 41,60 naar 42,47? En waarom bleef de 50% korting staan op 20,80 euro, ondanks dat 50% van 42,47 toch 21,24 is? Waar bleef de andere 64 cent?

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Ton van Vliet
icon

Beste antwoord door Tom 5 augustus 2013, 12:02

@Blaugr goed dat je dit navraagt!

In januari heeft er een inflatiecorrectie plaatsgevonden. Hierdoor is je maandbedrag wat hoger uitgevallen. Het kortingsbedrag wordt bij ingang van het contract vastgesteld en wordt niet gecorrigeerd.

Ik zie dat je inderdaad kosten hebt gemaakt voor internetkosten in het buitenland terwijl je een weekpas voor zone 1 in bezit had. Ik ga dit doorzetten naar onze technische afdeling, zij zullen dit gaan onderzoeken. Wanneer het bedrag inderdaad onterecht in rekening is gebracht, waar het ook op lijkt, zal dit uiteraard worden gecorrigeerd. Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Oh ps, factuurnummer is
Reputatie 5
@Blaugr goed dat je dit navraagt!

In januari heeft er een inflatiecorrectie plaatsgevonden. Hierdoor is je maandbedrag wat hoger uitgevallen. Het kortingsbedrag wordt bij ingang van het contract vastgesteld en wordt niet gecorrigeerd.

Ik zie dat je inderdaad kosten hebt gemaakt voor internetkosten in het buitenland terwijl je een weekpas voor zone 1 in bezit had. Ik ga dit doorzetten naar onze technische afdeling, zij zullen dit gaan onderzoeken. Wanneer het bedrag inderdaad onterecht in rekening is gebracht, waar het ook op lijkt, zal dit uiteraard worden gecorrigeerd. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Dank je, ik wacht het antwoord af!
Reputatie 2
Is het inmiddels onderzocht?

Reageer