Factuur klopt niet?

• 22 juni 2013
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
Ik heb op mijn factuur (nr.901193057629) 7,14 euro aan overige kosten staan. Dit zou gemaakt zijn op 07-05-2013 en 16-05-2013 door internet gebruik in het buitenland. Iedere 17e van de maand ontvang ik nieuw tegoed. Wat zou betekenen dat de kosten ( die ik me overigens niet kan herinneren dat ik die gemaakt kan hebben ) van 07-05-2013 niet in deze factuur thuis horen. In de vorige factuur staat ook data gebruik op 07-05-2013 maar dan wel kosteloos. Dus ik snap niet goed waarom deze kosten nu bij deze factuur staan en of het misschien een fout is want ik heb na genoeg altijd het volledige internet uit staan in het buitenland.

1 reactie

@Liz.

Wanneer je kosten maakt in het buitenland komen deze als overige kosten op factuur. De kosten kunnen later gefactureerd worden doordat de gegevens achteraf verwerkt worden. Ik zie overigens geen kosten gemaakt in het buitenland op de laatste 2 facturen. Wel is de week van 2 mei t/m 7 mei achteraf berekend waardoor je voor die maand kosten buiten de bundel hebt gemaakt.:(

Reageer