Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 17 november 2017
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Factuur klopt niet
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2017, 12:30

Hoi Hallo henrib,

Heb je misschien een kopie van het contract waarin de 35 euro staat, voor mij? Ik wil deze graag even bekijken en zo nodig jouw kosten corrigeren. Let wel op dat dit een openbaar forum is, dus dat je privégegevens die op jouw contract staan, even onzichtbaar maakt.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

4 reacties

Weer niet ik zou 35 betalen maak het nu Laar eens goed of bel me [nummer verwijderd door moderator]
Dringend
Badge +13
Beste, het is een klant helpt klant forum en komen die er niet uit dan springen met 24/48 uur een moderator bij let wel bij drukte loopt dit op.

Is het dringend dan kan je beter via de chat proberen of bellen met de klanten service.
Verder kan je facturen zelf inzien in My t mobile.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hallo henrib,

Heb je misschien een kopie van het contract waarin de 35 euro staat, voor mij? Ik wil deze graag even bekijken en zo nodig jouw kosten corrigeren. Let wel op dat dit een openbaar forum is, dus dat je privégegevens die op jouw contract staan, even onzichtbaar maakt.

Ik zie je berichtje tegemoet!

Reageer