Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 14 maart 2018
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Goededag T-mobile,

Ik heb net mijn factuur binnengekregen en deze is 2 euro hoger dan hij hoort te zijn, hij geeft aan dat dit komt door overige nummers (buiten mijn bundel) die ik heb gebeld. Nou is het rare dat er bij mijn factuur informatie helemaal niet staat dat ik buiten mijn bundel heb gebeld en ook heb ik onbeperkt internet. Ik heb dit abbonoment net sinds vorige vrijdag en het is niet de bedoeling dat ik extra kosten krijg die ik helemaal niet gemaakt heb. Ook vind ik het apart dat ik deze vrijdag (9 maart) mijn abbonement heb afgesloten dat ik de 21e al moet betalen voor een hele maand? Ik zou hier graag een verklaring voor willen hebben

Vriendelijke groet,

Alec
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2018, 12:48

Hi Alec.

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik wil je graag meer duidelijkheid geven over je factuur.

Ik zie dat je vorige abonnement een Stel Samen & Stel Bij was met een 120 min belbundel. Bij ons worden de vaste maandkosten vooraf in rekening gebracht. Eventuele gebruikskosten betaal je achteraf. Op de specificatie van je factuur zie je dat je extra kosten hebt gemaakt van 6/3 tot 8/3. Je bent over je 120 min belbundel gegaan en dus heb je extra kosten. Je kan op My T-Mobile je factuur inzien en bij specificatie zie je precies wat je hebt betaald. Zo kom je zelf niet voor verrassingen te staan. Als er nog iets onduidelijk is aan je factuur, laat het mij vooral weten!

Ik zie trouwens dat je hebt verlengd met een Go abonnement. Dat is heel fijn, want vanaf nu hoef jij je geen zorgen te maken over je belminuten. Je kan namelijk onbeperkt bellen dus die extra kosten zijn verleden tijd!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt dan help ik je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Alec.

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik wil je graag meer duidelijkheid geven over je factuur.

Ik zie dat je vorige abonnement een Stel Samen & Stel Bij was met een 120 min belbundel. Bij ons worden de vaste maandkosten vooraf in rekening gebracht. Eventuele gebruikskosten betaal je achteraf. Op de specificatie van je factuur zie je dat je extra kosten hebt gemaakt van 6/3 tot 8/3. Je bent over je 120 min belbundel gegaan en dus heb je extra kosten. Je kan op My T-Mobile je factuur inzien en bij specificatie zie je precies wat je hebt betaald. Zo kom je zelf niet voor verrassingen te staan. Als er nog iets onduidelijk is aan je factuur, laat het mij vooral weten!

Ik zie trouwens dat je hebt verlengd met een Go abonnement. Dat is heel fijn, want vanaf nu hoef jij je geen zorgen te maken over je belminuten. Je kan namelijk onbeperkt bellen dus die extra kosten zijn verleden tijd!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt dan help ik je graag!

Reageer