Beantwoord

Factuur klopt niet

• 28 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Hey,

Ik had een maand de videoland bundel aangezet en metteen weer stopgezet. Dat was van 18-07-20 t/m 15-08-20. Daarna heb ik ook geen videoland meer kunnen gebruiken.

Nu staat op mijn factuur nog een maand videoland van 16-08-20 t/m 15-09-20 waar zelf maar 15 cent korting vanaf ging, terwijl dit dan 50% zou moeten zijn.

Dit klopt dus niet.

Mvg

icon

Beste antwoord door Evy 28 augustus 2020, 09:57

Hi @MrDrizzle 

Hier geef ik je uiteraard meer duidelijkheid over. Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Op jouw volgende factuur worden alle kosten weer verrekend! Mocht het dan nog steeds niet kloppen, trek je dan even aan de bel? :smile:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @MrDrizzle 

Hier geef ik je uiteraard meer duidelijkheid over. Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Op jouw volgende factuur worden alle kosten weer verrekend! Mocht het dan nog steeds niet kloppen, trek je dan even aan de bel? :smile:

Oke top! Bedankt voor je antwoord.

Reageer