Beantwoord

Factuur klopt niet

• 22 februari 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Eind juli 2020 heb ik een contract afgesloten met een welbekende goede deal, de man aan de telefoon die dit aanbod deed zei dat dit voor 2 jaar zou gelden. In januari 2021 werd het bedrag hoger, dit geldt ook voor Februari 2021 en dat vond ik vreemd. Ik heb met de klantenservice gebeld en die zeiden ja dat is inflatie. Bij mijn vorige contract had ik daar geen last van en nu wel. De klantenservice antwoorde dat dit elk jaar is bij iedere klant, dus kortom pech. Ik vind niet netjes dat dit niet eerder tegen mij is vertelt en dat er niks aan gedaan kan worden. Want er wordt mij een x bedrag belooft en nu krijg ik hogere facturen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 februari 2021, 12:46

Hallo @VerhagenSjak 

Dit staat er over de inflatiecorrectie van je abonnement in de voorwaarden, ook te lezen bij het afsluiten van een abonnement.

T-Mobile is gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van je Abonnement verstreken zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @VerhagenSjak 

Dit staat er over de inflatiecorrectie van je abonnement in de voorwaarden, ook te lezen bij het afsluiten van een abonnement.

T-Mobile is gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van je Abonnement verstreken zijn.

Reageer