Beantwoord

Factuur klopt niet in T-mobile app

  • 7 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

hoi ik heb het ideee dat de facturen niet kloppen op de app geeft die aab niet betaald maar op de website omgeving geeft die een klokje met de datum wanneer die afgeschreven moet worden wat of welke moet ik aanhouden??
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 augustus 2017, 20:12

Hoi Izaak.



Allebei. Als de datum waarop de factuur zal worden afgeschreven, die je op de website ziet, in de toekomst ligt, is de factuur nog niet betaald. ;)



Wanneer de factuur is afgeschreven, zal dat in de app ook automatisch worden bijgewerkt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Izaak.

Allebei. Als de datum waarop de factuur zal worden afgeschreven, die je op de website ziet, in de toekomst ligt, is de factuur nog niet betaald. ;)

Wanneer de factuur is afgeschreven, zal dat in de app ook automatisch worden bijgewerkt. 🙂

Reageer