Beantwoord

Factuur klopt niet na annulering verlenging

• 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Nadat ik telefonisch was overgehaald mijn t-mobile abonnement te verlengen met toestel bleek na levering van de telefoon bleken abonnementskosten een stuk hoger dan mij was voorgerekend. Ongetwijfeld een misverstand maar ik heb direct dezelfde dag telefonisch afstand gedaan van de verlenging met toestel (krachtens mijn recht binnen 14 dagen een aankoop op afstand te ontbinden) en het toestel ongeopend retour gestuurd.

In mijn t-mobile account ben ik teruggezet naar mijn oude contract (sim only) wat nog loopt tot half mei 2018 maar op de factuur die ik net ontvang staan allemaal extra kosten, waaronder "maandelijkse betaling toestelkrediet" en "Deezer onbeperkt Muziek"

Ik heb mijn aankoop ontbonden en geen gebruik gemaakt van toestel of deezer maar ben in mijn huidige sim only EU Unlimited blijven zitten. Ik ga ervan uit dat u deze factuur zult corrigeren.

Vriendelijke groet,
Jorrit
icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2018, 10:55

Hi Jorrit,

Heel begrijpelijk dat je om meer uitleg vraagt bij zo'n factuur. Het systeem herkent je annulering niet direct en dus is de factuur van je verlenging al opgemaakt. Het bedrag wat op de factuur staat wordt wel omstreeks 30 januari afgeschreven, maar geen zorgen! Het wordt direct weer gecorrigeerd op je volgende factuur. Je gaat dan veel minder betalen omdat het teveelbetaalde bedrag wordt verrekend met de nieuwe factuur.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik denk graag met je mee.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi ,

ik denk het ook .. soms heeft het verwerken van de wijziging tijd nodig (wel handig om even contact te leggen als de eerst volgende factuur niet klopt)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jorrit,

Heel begrijpelijk dat je om meer uitleg vraagt bij zo'n factuur. Het systeem herkent je annulering niet direct en dus is de factuur van je verlenging al opgemaakt. Het bedrag wat op de factuur staat wordt wel omstreeks 30 januari afgeschreven, maar geen zorgen! Het wordt direct weer gecorrigeerd op je volgende factuur. Je gaat dan veel minder betalen omdat het teveelbetaalde bedrag wordt verrekend met de nieuwe factuur.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik denk graag met je mee.

Reageer