Beantwoord

Factuur klopt niet wat er met mij was afgesproken

Ik mocht nog gebruikmaken van het abonnement met de Nexus 5x erbij. Dit oa met Jordy besproken dat ik de korting nog niet in de email zag staan maar dat het op de factuur goed zou staan. Echter nu krijg ik toch niet de korting zoals afgesproken was! Ik zou €15 in de maand gaan betalen maar moet nu €20,99 betalen. Ik heb geen 50% korting gekregen op het starttarief, het 120 minuten plan en de 3GB. Er wordt me dus toch nog €6 door mijn neus geboord. Ik wilde dit ook niet en heb in mijn 1e en 2e gesprek met Jordy dat doorgegeven. Er werd mij verzekerd dat het allemaal goed zou staan. Ik voel me belazerd en ga de factuur storneren als het niet allemaal goed op de factuur komt te staan...
icon

Beste antwoord door David 1 december 2015, 12:30

Hoi G I Jane,

Zoals Rosan al aangaf reageren wij ongeveer na 24/48 uur, afhankelijk van de drukte! Dit ook omdat het eigenlijk een klantenforum is. :)

Ik zie inderdaad dat mijn collega Jordi beloofd had dat je de 50% korting alsnog zou krijgen en dat dit na aanvang van je contract niet verwerkt is, excuses hiervoor. Dit heb ik gelijk aangepast en je ontvangt nu dus de gepaste kortingen tot het eind van je contract. Hou er wel rekening mee dat dit kan veranderen als je de bundels zou wijzigen!

Aangezien je twee weken te weinig korting hebt ontvangen, heb ik dit ook voor je aangepast en deze vergoeding zul je terugzien op je volgende factuur. De volgende factuur zal er overigens wat verwarrend uit kunnen zien, maar alles is nu in ieder geval verwerkt zoals van tevoren afgesproken.

Hopelijk is dit naar je tevredenheid en als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Het blijft stil... Ik ga de factuur niet betalen en storneer het bedrag zodra het wordt afgeschreven...
Reputatie 6
Badge +13
Beste GI Gane een eerste factuur na wijziging is altijd afwijkend kijk maar eens naar dit linkje is er dan meer duidelijk?
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Tevens als aanvulling,
Houd rekening mee dat dit een klant forum is voor door en met klanten die elkaar eerst proberen te helpen pas daarna springen de moderators bij.
Reactie van hun kan 24/48 uur duren wat bij drukte kan oplopen.
Tevens een linkje naar de huis regels aangezien dubbel posten niet de bedoeling is.
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786
Er staat op de factuur de oude periode van 11-11 t/m 21-11 die gecrediteerd wordt omdat ik di de al betaald heb vooraf. Dan het nieuwe abonnement van 11-11 t/m 21-11 naar ratio berekend en daarna het nieuwe abonnement van 22-11 t/m 21-12. Op het nieuwe maandbedrag wat ik moet betalen van mijn nieuwe abonnement is geen korting van 50% toegepast... Eenvoudig het is hetzelfde wat mij eerder verteld Is maar niet de aanbieding waar ik later op in ben gegaan terwijl het wel toegezegd was. Het ergste is nog dat er werd gezegd dat de kortingen op de mail niet zouden kloppen, en dat het nog aangepast zou worden op de factuur waar het wel goed zou staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi G I Jane,

Zoals Rosan al aangaf reageren wij ongeveer na 24/48 uur, afhankelijk van de drukte! Dit ook omdat het eigenlijk een klantenforum is. :)

Ik zie inderdaad dat mijn collega Jordi beloofd had dat je de 50% korting alsnog zou krijgen en dat dit na aanvang van je contract niet verwerkt is, excuses hiervoor. Dit heb ik gelijk aangepast en je ontvangt nu dus de gepaste kortingen tot het eind van je contract. Hou er wel rekening mee dat dit kan veranderen als je de bundels zou wijzigen!

Aangezien je twee weken te weinig korting hebt ontvangen, heb ik dit ook voor je aangepast en deze vergoeding zul je terugzien op je volgende factuur. De volgende factuur zal er overigens wat verwarrend uit kunnen zien, maar alles is nu in ieder geval verwerkt zoals van tevoren afgesproken.

Hopelijk is dit naar je tevredenheid en als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je! 🙂
Bedankt David! Ik zal het in de gaten houden op de volgende factuur! En ik zal volgende keer wat langer wachten, was een beetje te snel...
Reputatie 7
Badge +15
Hi GI Jane,

Geen probleem hoor! 😉 Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?
Ja doe ik ik!

Reageer