Vraag

factuur korting bijgeteld

Reputatie 2
Hallo,
ik zie net dat ik 73,64 moet betalen ipv 38,63. Waar dit verschik in zit is me niet duidelijk.
Er wordt Kortingen/overige kosten 20,73 bijgeteld.. maar ik zie niet waar dit voor is.\
Dan nog kom ik niet op 73.64.
Kunt u mij uitleggen hoe dit zit.
Bij voorbaat dank
J Bakkenes

- Telefoonnummer verwijderd door de moderator. Zie ook de huisregels van dit forum. -

3 reacties

Hallo,

Ook ik zit met een vraag over mijn factuur:

Betreft: factuurnr: 901154526745

Ik heb een abonnement afgesloten van T-mobile sim only 110 1 jaar voor
9.95, een T-mobile internet smart van 1 jaar voor 5 euro en een
T-mobile blackberry bundel van 1 jaar voor ook 5 euro.

In mijn factuur kom ik de volgende bedragen tegen (voor de periode 10-1/9-2) :
T-mobile sim only 8.36 euro, Blackberry bundel 6.30 euro en Internet
smart 12.56 euro.

Ik ontvang heel graag en snel een antwoord en uitleg hierover.

Groet,
Siham
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, bij mij is ook de korting erbij opgesteld iin het totaal bedrag.
Heb iSmart 150 á 29,95 en moet ongeveer het dubbele betalen.

Gr jelle
Reputatie 7
Ik heet jullie alledrie welkom op het T-Mobile Forum! :D

@Dana59
De korting van 3 maanden 100% op i-300 is ingegaan op 22 september. Op je vorige factuur heb je echter de korting ontvangen tot en met 8 januari. Je hebt teveel korting gekregen en dit is autoatisch gecorrigeerd op je factuur van januari.

Daarnaast is het maandbedrag verhoogt als gevolg van inflatie. Zie daarvoor de uitleg onderaan op je factuur.

@Siem ben
De kortingen worden apart op je factuur vermeld onder het kopje 'Kortingen/overige kosten'. Naast de afgesproken kortingen zie je ook dat de aansluitkosten van €30,- in rekeing zijn gebracht. Uitleg over de eerste factuur vind je ook op de T-Mobile website.

@jelle046
Bij jou is de korting van 100% op iSmart 150 voor 2 maanden ingegaan op 18 oktober. Op je factuur in december kun je zien dat je teveel korting hebt gekregen, namelijk tot en met 13 januari. Daarom wordt de teveel aan ontvangen korting op je factuur van januari in rekening gebracht.

Reageer