Beantwoord

Factuur kosten reset snelheid internet

• 19 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb net mijn factuur ontvangen en daar staan 6x de kosten op van reset snelheid internet, dat was in die periode waarvan die reset een storing had (had paar keer tussendoor aangeklikt om te kijken of die reset het alweer deed) Nadat die storing opgelost was, heb ik maar 1x die reset aangeklikt waar ik wel de volledige 10.000 mb kreeg en bij die andere 5x niet bij het aanklikken. Kan ik die 5x kosten van die reset snelheid internet terugkrijgen, omdat ik het na het aanklikken ervan niet gebruik kon maken van mijn volledige 10.000 mb?
icon

Beste antwoord door Issam 22 augustus 2016, 13:41

Hey Anoesca2,

Terecht dat je hierover contact opneemt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je betaalt voor de MB-aanvullers waar je geen gebruik van kon maken.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de gemaakte kosten. Deze heb ik gelijk voor je vergoed. In het systeem zie ik dat je laatste factuur nog niet is afgeschreven, als de vergoeding snel genoeg wordt verwerkt dan wordt er in plaats van de volledige factuur maar een deel van de factuur van je rekening afgeschreven. Gebeurt dit niet dan wordt de vergoeding verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Anoesca2,

Terecht dat je hierover contact opneemt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je betaalt voor de MB-aanvullers waar je geen gebruik van kon maken.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de gemaakte kosten. Deze heb ik gelijk voor je vergoed. In het systeem zie ik dat je laatste factuur nog niet is afgeschreven, als de vergoeding snel genoeg wordt verwerkt dan wordt er in plaats van de volledige factuur maar een deel van de factuur van je rekening afgeschreven. Gebeurt dit niet dan wordt de vergoeding verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bedankt, klopt mijn laatste factuur wordt rond de 26ste afgeschreven
Reputatie 7
Badge +15
Hey Anoesca2,

Ik zie dat de vergoeding van Issam al doorgevoerd is. We zullen dit dan ook direct verrekenen met je laatste factuur. 🙂

Hopelijk hebben we je zo op een prettige manier geholpen. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Dank je wel
Reputatie 7
Badge +15
Graag gedaan! 😉

Reageer