Beantwoord

Factuur lijkt niet te kloppen

• 6 december 2016
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

mijn vraag is heb mijn bundel niet opgemaakt maar er worden toch extra kosten in rekening gebracht .dit gaat over de factuur van september en november.bijzonder vreemd
icon

Beste antwoord door David 6 december 2016, 15:59

Hoi Ellen,

Zo te zien denkt Skyrider al lekker met je mee! 🙂 Ik ben ook gelijk even op onderzoek gegaan en heb het antwoord op jouw vraag.

Je hebt inderdaad 120 belminuten en als je puur naar de details van de specificatie kom je hier niet aan. Het is echter zo dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd van minder dan een minuut. Bij jouw prijsplan worden gesprekken afgerond naar minimaal 1 minuut. Hierdoor komt het er uiteindelijk toch op neer dat je buiten jouw bundel hebt gebeld en kosten hebt gemaakt.

Mocht je nou verwachten dat je vaker buiten jouw belbundel komt, dan kun je er ook nog voor kiezen om de belbundel te verhogen. Zo kom je in ieder geval nooit voor verrassingen te staan! ;)

Trouwens, nog iets heel anders: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn 2 leuke extraatjes waar jij je voordeel mee kunt doen! Via My T-Mobile kun je jezelf hier voor aanmelden.

Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van jou!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag ellen heuv.

Kun je toevallig ook zien in je facturen en verbruiksdetails wat precies extra in kosten is gerekend? Dit kan ook SMS diensten zijn, (zie hier voor meer informatie) of service nummers (0900-, 0906- en 0909).

Vriendelijke groeten,
Skyrider
wanneer ik mijn factuur bekijk heb ik maar 112 minuten gebeld geen sms verstuurd .heb een bundel voor 120 minuten en toch staat er dat ik buiten de bundel voor 2.46 gebeld heb.dit is van november en in september zelfs 9 euro. vriendelijke groet ellen
Reputatie 4
Badge +9
Zelf ben ik nog niet buiten me bundel geweest, of heb ik nog nooit een service nummer gebeld dus helaas kan ik geen goeie voorbeeld geven. Wat als je het volgende doet? Ga naar factuuranalyse, selecteer 10 duurste gesprekken met daarbij de maanden waarop je extra kosten hebt gemaakt.

Als het goed is, moet die de duurste nummers laten zien + de hoeveelheid kosten erbij.

Zijn dit normale binnen de bundel nummers of nummers die buiten de bundel verekend word? Bijvoorbeeld Service of buitelandse nummers.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ellen,

Zo te zien denkt Skyrider al lekker met je mee! 🙂 Ik ben ook gelijk even op onderzoek gegaan en heb het antwoord op jouw vraag.

Je hebt inderdaad 120 belminuten en als je puur naar de details van de specificatie kom je hier niet aan. Het is echter zo dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd van minder dan een minuut. Bij jouw prijsplan worden gesprekken afgerond naar minimaal 1 minuut. Hierdoor komt het er uiteindelijk toch op neer dat je buiten jouw bundel hebt gebeld en kosten hebt gemaakt.

Mocht je nou verwachten dat je vaker buiten jouw belbundel komt, dan kun je er ook nog voor kiezen om de belbundel te verhogen. Zo kom je in ieder geval nooit voor verrassingen te staan! ;)

Trouwens, nog iets heel anders: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn 2 leuke extraatjes waar jij je voordeel mee kunt doen! Via My T-Mobile kun je jezelf hier voor aanmelden.

Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van jou!

Reageer