Beantwoord

Factuur limiet verhogen

  • 30 januari 2020
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi hoi, 
ik ben niet te lang geleden lid geworden van T-Mobile and heb eindelijk plezier van In app payment en sms diensten kunnen hebben. Nu ben ik 149 euro over mijn normale kosten en ik heb hier 250 voor te besteden. Klopt het dat de limiet normaal 300 euro is? Waarom werkt het bij mij niet meer na 150? Zou iemand kunnen helpen? :-) ik was me totaal bewust van het kosten plaatje namelijk.

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 11:50

Hi,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat deze op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hey @GrapeHead 

Er geldt een limiet van €300 per kalendermaand voor in app aankopen.

Maakt sense! Thanks :-)

Ik las zojuist ergens anders dat het niet kalendermaand is maar abbo maand so to speak. Ik zit niet aan het limiet met de kosten die ik nu heb (150 eu), heb geen achterstand, maar het werkt nog steeds niet dus we zullen zien! Hopelijk heeft iemand de oplossing :-)

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat deze op slot.