Beantwoord

Factuur met btw-specificatie

  • 7 januari 2017
  • 11 reacties
  • 2489 Bekeken

Hoe krijg ik een factuur met btw specificatie?
icon

Beste antwoord door Thalina 9 januari 2017, 10:20

Hoi Tim,

Ik zie dat je sinds vorige week klant bent bij ons: welkom bij T-Mobile en natuurlijk hier op het forum! :)

In het systeem zie ik dat je het inmiddels hebt aangezet via My T-Mobile. Fijn om te zien dat het is gelukt! Even voor klanten die dit topic tegenkomen en zich afvragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen: je kunt een (gratis) sms sturen naar 7425 met de tekst BTW AAN of je kunt de btw-specificatie via My T-Mobile aanvragen (Gegevens & Instellingen > BTW-specificatie).

Ik zie dat je net voor het wijzigen al een factuur had ontvangen. Als je wilt kun je ook nog van deze factuur een BTW-specificatie ontvangen. Je kunt dit aanvragen via My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen > BTW-overzicht. Daar kun je de factuur van 05/01 selecteren.

Nog even iets anders: ik zie dat je al T-Mobile Extra hebt aangemaakt, maar nog geen T-Mobile Samen groep. Al van gehoord? Hiermee kun je met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En elke maand een leuk cadeautje uitkiezen! Via deze pagina kun je jouw groep starten.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben of ergens anders vragen over hebben, dan weet je ons hier te vinden!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tim,

Ik zie dat je sinds vorige week klant bent bij ons: welkom bij T-Mobile en natuurlijk hier op het forum! :)

In het systeem zie ik dat je het inmiddels hebt aangezet via My T-Mobile. Fijn om te zien dat het is gelukt! Even voor klanten die dit topic tegenkomen en zich afvragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen: je kunt een (gratis) sms sturen naar 7425 met de tekst BTW AAN of je kunt de btw-specificatie via My T-Mobile aanvragen (Gegevens & Instellingen > BTW-specificatie).

Ik zie dat je net voor het wijzigen al een factuur had ontvangen. Als je wilt kun je ook nog van deze factuur een BTW-specificatie ontvangen. Je kunt dit aanvragen via My T-Mobile bij Gegevens & Instellingen > BTW-overzicht. Daar kun je de factuur van 05/01 selecteren.

Nog even iets anders: ik zie dat je al T-Mobile Extra hebt aangemaakt, maar nog geen T-Mobile Samen groep. Al van gehoord? Hiermee kun je met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En elke maand een leuk cadeautje uitkiezen! Via deze pagina kun je jouw groep starten.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben of ergens anders vragen over hebben, dan weet je ons hier te vinden!
Ik zou ook graag de BTW-specificatie op mijn facturen zien. Nu heb het bovenstaande smsje verstuurd met BTW AAN, maar als ik daarna de facturen online download zie ik nog steeds geen BTW. Ik kan ook geen overzicht van 2018 downloaden, maar enkel van 7 maanden terug. Ook kan ik de BTW instelling online niet aanpassen (zie bijlage). Wat te doen?

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @christianwijnia Welkom op het forum.

Ik las in een ander stuk van het forum dat je het ook via Mijn T-Mobile aan kunt vragen. Ik kan het helaas alleen niet voor je testen of dit correct is.
Dat probeer ik dus inderdaad, maar dat lukt niet. Zo bovenstaande screenshot.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christian,

We ervaren momenteel problemen met BTW specificatie wijzigen. Ik heb daarom direct een case voor je aangemaakt zodat onze technische afdeling dit verder kan oppakken. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten! Als ik inlog op je My T-Mobile dan zie ik je wel facturen tot 2 jaar terug. Al je facturen van 2018 staan er ook tussen. Kun je een screenshot maken van wat jij ziet? Of gaat het soms om een ander nummer?

Ik hoor graag van je!
Facturen uit 2018 staan er tussen. Ik wacht de terugkoppeling af. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Aah dat is fijn. Is goed ik hoop dat je snel wordt verder geholpen!
Dag @Hajar
Ervaren jullie nog steeds problemen met BTW specificatie wijzigen? Ik kan niet op de aangewezen plek de mogelijkheid vinden om BTW aan te zetten.
Mvg
Vincent
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vincent,

Ik heb dit direct voor jou doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij gaan zo snel mogelijk met jou meekijken en een oplossing voor jou zoeken!
Blijkbaar kon het 2 jaar geleden al niet en kan het nu nog steeds niet via My T-Mobile. Ook ik zie de optie niet om BTW aan te zetten. Ik zal een SMS sturen naar 7425. Krijg ik dan met terugwerkende kracht op al mijn facturen de BTW specificatie te zien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zouhiri,

Je kan inderdaad een (gratis) sms sturen naar 7425 met de tekst BTW AAN. Je kunt de btw-specificatie ook via My T-Mobile aanvragen. Je zou dan je facturen inclusief BTW kunnen zien. Laat je even weten of het lukt?

Reageer