Beantwoord

Factuur met buitengerechtelijke kosten

• 31 december 2020
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Nou ik weet het niet T-Phone. Krijg Buitengerechtelijke incassokosten n.a.v. betalingsherinnering op 01-12-2020. Ik heb ze toch echt betaald op 1 en 8 december. Ik als ik het zo bekijk bij me bank. 2 x keer betaald. Beetje jammer, had ik toch gelijk dat de automatisering voor geen reet klopt. En de klantenservice snappen er ook niks van.

icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2020, 14:14

Hi @Ritzenhoff 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik heb je factuur erbij gepakt en zie dat je factuur op 9 november voldaan had moeten zijn. Wij hebben dat bedrag via automatische incasso geprobeerd te incasseren, maar dit was op 11 november mislukt. Als je een factuur niet op tijd betaalt dan krijg je altijd eerst een e-mail met betaal je factuur binnen 16 dagen om buitengerechtelijke incassokosten te voorkomen. Op de 19e dag krijg je een e-mail met "de betaling is nog niet ontvangen, we brengen €15,00 in rekening’’. In jouw geval heb je je factuur pas na dit bericht betaald en dus zijn de buitengerechtelijke kosten in rekening gebracht.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik wens je een fijne jaarwisseling!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ritzenhoff 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ik heb je factuur erbij gepakt en zie dat je factuur op 9 november voldaan had moeten zijn. Wij hebben dat bedrag via automatische incasso geprobeerd te incasseren, maar dit was op 11 november mislukt. Als je een factuur niet op tijd betaalt dan krijg je altijd eerst een e-mail met betaal je factuur binnen 16 dagen om buitengerechtelijke incassokosten te voorkomen. Op de 19e dag krijg je een e-mail met "de betaling is nog niet ontvangen, we brengen €15,00 in rekening’’. In jouw geval heb je je factuur pas na dit bericht betaald en dus zijn de buitengerechtelijke kosten in rekening gebracht.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik wens je een fijne jaarwisseling!

Reageer