Beantwoord

Factuur met sms-diensten

• 4 maart 2016
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Ik kreeg n rekening van S-M-S-diensten maar Europa is toch gratis?
Of vallen de Canarische eilanden daarbuiten?
icon

Beste antwoord door kme 4 maart 2016, 14:15

Ik heb al terugkoppeling. Je bent aangesloten op een SMS dienst. Je kunt deze inzien en opzeggen via www.payinfo.nl

Ook kun je via je eigen My T-Mobile een blokkade plaatsen voor deze SMS diensten. Meer info hierover vind je HIER.

Wanneer je nog vragen hebt omtrent deze kosten, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Ik kreeg n rekening van S-M-S-diensten maar Europa is toch gratis?
Of vallen de Canarische eilanden daarbuiten?

Hoi,

Welkom op het forum!

Sms in Europa zit inderdaad in de bundel wanneer je Stel Samen en Stel Bij hebt. Je geeft aan dat het een SMS dienst betreft. Dit zijn vaker diensten/servicenummers waarvoor je inderdaad extra moet betalen, zoals informatie over het weer bijvoorbeeld. Wellicht kun je je herinneren dat je een SMS verstuurd hebt om info op te vragen?

Let us know!
Hoi, kme.
Ik heb alleen familie ge s-m-st en geen diensten hoe kan het dan dat ik daarvoor moet betalen?
Ik heb dus geen diensten opgevraagd
Reputatie 6
Hoi, kme.
Ik heb alleen familie ge s-m-st en geen diensten hoe kan het dan dat ik daarvoor moet betalen?
Ik heb dus geen diensten opgevraagd

Hoi,

Ik heb nagevraagd voor je en je beschikt over een SSSB abonnement. Waarom de extra kosten zijn, weet ik dan niet. Ik heb je vraag doorgezet en een medewerker zal binnenkort op jouw vraag reageren.

Succes!
Reputatie 6
Ik heb al terugkoppeling. Je bent aangesloten op een SMS dienst. Je kunt deze inzien en opzeggen via www.payinfo.nl

Ook kun je via je eigen My T-Mobile een blokkade plaatsen voor deze SMS diensten. Meer info hierover vind je HIER.

Wanneer je nog vragen hebt omtrent deze kosten, let us know!
Dank je, ik ben benieuwd.

Reageer