Beantwoord

Factuur na wijziging

• 22 december 2016
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Mijn eerste rekening met mijn nieuwe, goedkopere , telefoon zou moeten zijn 22,50.....25 euro abbo minus 2,50 korting via gezamenlijk bellen maar hij is 26,94....Vinnik raaaarrrrr...Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Amy 23 december 2016, 14:04

Hey Gothlike,

Begrijpelijk dat je even aan de bel trekt! 🙂

Wanneer je op My T-Mobile je laatste factuur bekijkt zal het een en ander duidelijk voor je worden. Op 2 december is jouw nieuwe abonnement ingegaan. Je betaalt iedere maand de bundels van te voren en je ontvangt iedere maand op de 19e je nieuwe bundels.

Op je factuur zie je dan ook terug dat je de periode van 02.12.2016 t/m 18.12.16 voor de verschillende bundels een bedrag terug krijgt. Vervolgens zijn de bundels van je nieuwe abonnement voor die periode in rekening gebracht én betaal je uiteraard voor je nieuwe volledige maand, van 19.12.2016 t/m 18.01.2017. Op deze pagina vind je hier nog een uitgebreide uitleg over.

Laat je weten of het zo duidelijk is? Anders helpen we je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Gothlike,

Begrijpelijk dat je even aan de bel trekt! 🙂

Wanneer je op My T-Mobile je laatste factuur bekijkt zal het een en ander duidelijk voor je worden. Op 2 december is jouw nieuwe abonnement ingegaan. Je betaalt iedere maand de bundels van te voren en je ontvangt iedere maand op de 19e je nieuwe bundels.

Op je factuur zie je dan ook terug dat je de periode van 02.12.2016 t/m 18.12.16 voor de verschillende bundels een bedrag terug krijgt. Vervolgens zijn de bundels van je nieuwe abonnement voor die periode in rekening gebracht én betaal je uiteraard voor je nieuwe volledige maand, van 19.12.2016 t/m 18.01.2017. Op deze pagina vind je hier nog een uitgebreide uitleg over.

Laat je weten of het zo duidelijk is? Anders helpen we je natuurlijk graag verder!
Thanx Amy....jij hebt er meer kaas van gegeten dan ik zo te lezen! Ik snap het nu 🙂
Reputatie 6
Badge +15
Graag gedaan natuurlijk! 😉

Fijne feestdagen!
Heb nu na verlenging mijn 2e te hoge rekening gehad...zou 25 euro moeten betalen minus 2,50 onderling bellen korting dus 22,50 maar de rekening is 25,95....scheelt maar een paar euri maar het klopt niet en dat bevalt me niet. Vroeg dit al bij mijn eerste nieuwe rekening maar toen werd er uitgelegd dat het een en ander verrekend werd dus ok ik wacht af maar nu weer hetzelfde?
Het beste is om je vraag bij je vorige bericht te houden. Dan kan iedereen zien wat je inmiddels al hebt besproken, ook iemand van T-Mobile. Je vorige bericht staat hier: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/factuur-na-wijziging-274586/index1.html#post1359325

Daar heeft Amy het een en ander al beschreven, als het dan niet klopt is het makkelijk om daar dan ook weer te regeren, dan kunnen ze het terug lezen. Daarnaast kan ik alleen maar melden dat er meer uitleg staat over facturen op: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Uiteraard is het niet goed als je nu nog teveel moet betalen. Maar mijn TIP, zet het even bij je andere topic.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi gothlike,

Het is natuurlijk nooit leuk als jouw factuur hoger is dan je zou verwachten! Ik heb jouw vraag even verplaats naar jouw oorspronkelijke topic hierover (dankjewel Serviceweb ook voor je oplettendheid!), zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar :)

Terug naar jouw vraag: ik heb gelijk jouw factuur van 23/01 bekeken en ik zie dat je daar geen overige kosten of andere aparte kosten hebt gemaakt. Dit zou het afgesproken bedrag moeten zijn bij het afsluiten van jouw verlening. Ik zie dat je jouw verlenging via een externe dealer hebt afgesloten. Kun je eens op jouw contract kijken of er andere kortingen opstaan dan op jouw laatste factuur? Mochten deze niet overeenkomen, kun je jouw contract dan naar mij sturen? Ik heb je een privébericht gestuurd waar je het naartoe kunt sturen. Dan kijk ik met je mee en als het inderdaad niet blijkt te kloppen ga ik het voor je in orde maken!

Reageer