Beantwoord

Factuur niet automatisch afgeschreven

  • 30 januari 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Mijn factuur zou rond 27 januari automatisch worden afgeschreven (normaal is dit rond 25 al) maar dit is nog steeds niet gebeurd. Mijn SIM wordt nu niet herkend en ik kan dus niet bellen en ik kan nergens handmatig betalen…

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

icon

Beste antwoord door CrisTien 31 januari 2021, 11:42

Goedemorgen @koenjules 

Er was groot onderhoud aan de site, daardoor liep er bij sommige ook betaalvertraging op. 

het zou daar best mee te maken kunnen hebben. 
Als jouw onderwerp aan de beurt is kunnen de moderators het voor je nakijken.

Check hier 

MVG. Cristien fijn weekend.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als de factuur voor 2 dagen niet betaald is wordt je niet direct afgesloten. Maar als de factuur van december nog niet betaald is kan dat het zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @koenjules 

Er was groot onderhoud aan de site, daardoor liep er bij sommige ook betaalvertraging op. 

het zou daar best mee te maken kunnen hebben. 
Als jouw onderwerp aan de beurt is kunnen de moderators het voor je nakijken.

Check hier 

MVG. Cristien fijn weekend.

Reageer