Beantwoord

Factuur niet betaald, maar heb automatische incasso?

  • 26 juni 2017
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Hi, op mijn factuuroverzicht staat bij factuuroverzicht van 22 juni 'niet betaald'. Ik betaal altijd via automatische incasso en het zou kunnen zijn dat er toen niet genoeg op de rekening stond. Nu de vraag, wordt er nogmaals door t mobile geprobeerd om te incasseren of moet ik de factuur even zelf eenmalig betalen met iDeal?
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2017, 09:26

Hey Lnovember,

Ik begrijp dat je dan even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel de facturen netjes voldaan hebben. :)

De facturen heb ik gelijk gecontroleerd en ik zie dat het om de factuur van 22 juni gaat, maar deze is nog niet geïnd en daarom zie je nu 'Niet betaald' staan in My T-Mobile. Dit bedrag wordt de 30e geïncasseerd en de uiterste betaaldatum is 2 juli. Dit gaat dus allemaal goed op dit moment. Zolang er genoeg op de rekening staat op 30 juni, dan is er dus niets aan de hand! Jij hoeft dus niets over te maken naar ons op dit moment, dat gebeurt inderdaad via automatische incasso.

Mocht er verder nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Lnovember,

Ik begrijp dat je dan even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel de facturen netjes voldaan hebben. :)

De facturen heb ik gelijk gecontroleerd en ik zie dat het om de factuur van 22 juni gaat, maar deze is nog niet geïnd en daarom zie je nu 'Niet betaald' staan in My T-Mobile. Dit bedrag wordt de 30e geïncasseerd en de uiterste betaaldatum is 2 juli. Dit gaat dus allemaal goed op dit moment. Zolang er genoeg op de rekening staat op 30 juni, dan is er dus niets aan de hand! Jij hoeft dus niets over te maken naar ons op dit moment, dat gebeurt inderdaad via automatische incasso.

Mocht er verder nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer