Beste antwoord door David
Hey Lnovember,
Ik begrijp dat je dan even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel de facturen netjes voldaan hebben. :)
De facturen heb ik gelijk gecontroleerd en ik zie dat het om de factuur van 22 juni gaat, maar deze is nog niet geïnd en daarom zie je nu 'Niet betaald' staan in My T-Mobile. Dit bedrag wordt de 30e geïncasseerd en de uiterste betaaldatum is 2 juli. Dit gaat dus allemaal goed op dit moment. Zolang er genoeg op de rekening staat op 30 juni, dan is er dus niets aan de hand! Jij hoeft dus niets over te maken naar ons op dit moment, dat gebeurt inderdaad via automatische incasso.
Mocht er verder nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel
Ik begrijp dat je dan even aan de bel trekt, je wilt natuurlijk wel de facturen netjes voldaan hebben. :)
De facturen heb ik gelijk gecontroleerd en ik zie dat het om de factuur van 22 juni gaat, maar deze is nog niet geïnd en daarom zie je nu 'Niet betaald' staan in My T-Mobile. Dit bedrag wordt de 30e geïncasseerd en de uiterste betaaldatum is 2 juli. Dit gaat dus allemaal goed op dit moment. Zolang er genoeg op de rekening staat op 30 juni, dan is er dus niets aan de hand! Jij hoeft dus niets over te maken naar ons op dit moment, dat gebeurt inderdaad via automatische incasso.
Mocht er verder nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!