Beantwoord

Factuur niet correct en daardoor niet geldig

• 23 april 2015
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Op mijn factuur die ik van de week per post kreeg staat Samsung galaxy s6 + RC. Maar ik heb nooit een remote charger gekregen. Dus graag nieuwe factuur of de remote charger.
icon

Beste antwoord door DavidK 24 april 2015, 16:41

Hey Santhuizen,

Welkom op ons Forum! :)

De Remote Charger was een actie vanuit Samsung, waarbij je een pre-order kon plaatsen en dan een code voor de charger kon krijgen. Ik zie dat je hier ook via de T-Mobile Chat over bent ingelicht, dus ik hoop dat dit in ieder geval zo duidelijk voor je is?

Ik heb de aanvraag voor de Charger doorgezet en hier wordt spoedig contact over opgenomen. Hier kan ik geen garanties aan geven, maar ik ga er vanuit dat er een passende oplossing zal komen! :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Santhuizen,

Welkom op ons Forum! :)

De Remote Charger was een actie vanuit Samsung, waarbij je een pre-order kon plaatsen en dan een code voor de charger kon krijgen. Ik zie dat je hier ook via de T-Mobile Chat over bent ingelicht, dus ik hoop dat dit in ieder geval zo duidelijk voor je is?

Ik heb de aanvraag voor de Charger doorgezet en hier wordt spoedig contact over opgenomen. Hier kan ik geen garanties aan geven, maar ik ga er vanuit dat er een passende oplossing zal komen! :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer