Beantwoord

factuur niet zichtbaar

  • 22 september 2020
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Beste,

 

Ik zie in mijn T-Mobile account mijn facturen van mijn mobiele abonnement niet (tablet SIM).

Waar kan ik dit vinden?

icon

Beste antwoord door Hajar 23 september 2020, 12:01

Hi @Ckahya 

Je kan voor je tablet abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken met je 097 nummer en daar kun je dan alle informatie en facturen vinden van je abonnement. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken voor je tablet abonnement. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ckahya 

Je kan voor je tablet abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken met je 097 nummer en daar kun je dan alle informatie en facturen vinden van je abonnement. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken voor je tablet abonnement. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer