Beantwoord

factuur niet zichtbaar

• 22 september 2020
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Beste,

Ik zie in mijn T-Mobile account mijn facturen van mijn mobiele abonnement niet (tablet SIM).

Waar kan ik dit vinden?

icon

Beste antwoord door Hajar 23 september 2020, 12:01

Hi @Ckahya 

Je kan voor je tablet abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken met je 097 nummer en daar kun je dan alle informatie en facturen vinden van je abonnement. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken voor je tablet abonnement. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @max.maas 

We hebben nu een wijziging doorgevoerd en als het goed is moet je nu wel je facturen kunnen inzien.

Hoi Hajar,

ik heb altijd mijn facturen kunnen zien en zie nu alleen dec niet.

Het lukt me nu ook niet meer om in te loggen met die accounts :-(

Het gaat om de volgende 2 accounts:

Gegevens verwijderd door Moderator vanwege privacy. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @max.maas 

Gaat het om het zakelijk nummer dat eindigt op 09? Ben jij de beheerder van dat account? Ik zie namelijk dat de facturen alleen zichtbaar zijn voor de beheerder. Ik hoor graag van je!

Ik kreeg een paar dagen geleden een mailtje dat mijn factuur beschikbaar is, maar ik zie hem nog steeds niet staan. Komt hij nog of gaat er iets fout? Het gaat om mijn zakelijke account waarmee ik schijnbaar niet kan inloggen voor deze chat.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ckahya 

Je kan voor je tablet abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken met je 097 nummer en daar kun je dan alle informatie en facturen vinden van je abonnement. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken voor je tablet abonnement. 

Reageer