Beantwoord

Factuur nieuw abonnement

• 20 mei 2016
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb nummer behoud en een nieuw privé contract. Dit is ingegaan afgelopen week. Hiervoor had ik een zakelijk abonnement. De AIC is al zichtbaar in mijn bankaccount. In mijn T mobile kan ik de rekening niet inzien, ik wil deze controleren. Waar kan ik mijn eerste nieuwe factuur raadplagen?

Ik hoor de uitleg graag. Dank u!
icon

Beste antwoord door Sam- 21 mei 2016, 10:25

Hi hghuiskes,

Goed dat je dit navraagt bij ons. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Na een kijkje genomen te hebben op jouw My T-Mobile account zie ik dat deze nog is gekoppeld aan jouw zakelijke contract. Hierdoor kan je de facturen van je nieuwe contract niet inzien. Vind je het goed als wij je My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Dit heeft verder geen gevolgen voor je contract of de voorwaarden.

Na het aanmaken van een nieuw account kan je de facturen inzien op de factuur pagina.

We wachten je berichtje af. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi hghuiskes,

Goed dat je dit navraagt bij ons. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Na een kijkje genomen te hebben op jouw My T-Mobile account zie ik dat deze nog is gekoppeld aan jouw zakelijke contract. Hierdoor kan je de facturen van je nieuwe contract niet inzien. Vind je het goed als wij je My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Dit heeft verder geen gevolgen voor je contract of de voorwaarden.

Na het aanmaken van een nieuw account kan je de facturen inzien op de factuur pagina.

We wachten je berichtje af. 🙂

Reageer