Beantwoord

Factuur nog niet verwerkt

• 29 januari 2021
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Hallo  Ik ontvang mijn betalingsfactuur elke maand via e-mail.maar deze maand januari ik acceptgiro betaling niet ontvangen. Nu ik kan mijn abonnement betalen omdat mijn ideale betaling niet werkt. En ik allen handmatig betalen. Ik betaal mijn rekening altijd op tijd Als ik een boete krijg wegens uitstel, zal ik die boete niet betalen.  Omdat het probleem uw eigen systeem is. Met vriendelijke 

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 14:53

Hi @mkhab5 

Wij hadden de afgelopen dagen een groot onderhoud waarbij de betalingen pas later zijn verwerkt en er geen acceptgiro’s zijn uitgestuurd. Je kan er meer over lezen op deze pagina. Geen zorgen, je zal geen extra kosten krijgen! Als je het bedrag nog niet handmatig hebt overgemaakt dan kan dat alsnog:

• Naar rekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile
  • Vermeld in de omschrijving je T-Mobile klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mkhab5 

Wij hadden de afgelopen dagen een groot onderhoud waarbij de betalingen pas later zijn verwerkt en er geen acceptgiro’s zijn uitgestuurd. Je kan er meer over lezen op deze pagina. Geen zorgen, je zal geen extra kosten krijgen! Als je het bedrag nog niet handmatig hebt overgemaakt dan kan dat alsnog:

• Naar rekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile
  • Vermeld in de omschrijving je T-Mobile klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Reageer