Vraag

Factuur oktober nog niet ontvangen

• 1 november 2015
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

hallo ik heb my facaturen nog niet gehad van okotber

6 reacties

Hoi maavsantvliet, welkom op het forum.

Op My T-Mobile kun je zien wanneer je normaal gesproken je factuur binnenkrijgt, als je eerder al facturen hebt gehad. De factuur wordt in de week nadat de nieuwe bundels ingaan online gezet. Pas als je bundels vernieuwd zijn, kan de factuur opgemaakt worden.

Weet je zo voldoende?
nou heb al nieuwe bundel ent maar nog geen facaturen
De factuur wordt in de week nadat je je nieuwe bundels ontvangt online gezet. Wanneer heb je je bundels ontvangen? Grote kans dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi maavsantvliet,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik zie dat mijn collega Mitchell je van een reactie heeft voorzien via Facebook.

Je maandfactuur is nog niet opgemaakt, maar je zal hem deze week nog ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, trek dan even aan de bel.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik heb mijn faktuur ook nog niet. Nog niet zichtbaar in de app. Is nu al week later dan ik gewend ben.
@Marcijffde18e
Het is niet de bedoeling dat je je bericht nogmaals op het forum plaatst. Je hebt al een topic geopend met deze vraag: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/faktuur-later-normaal-260698 Je zal daar een antwoord krijgen.

Aangezien dit een klantforum is, voor en door klanten, kan het even duren voor je een antwoord hebt op zo'n soort vraag. Doorgaans pakken medewerkers van T-Mobile de vragen waar medeklanten niet op kunnen reageren binnen 24-48 uur op.

Reageer