Beantwoord

Factuur onbekend

Reputatie 2
Factuur per mail ontvangen van9,54. Ik heb deze factuur nimmer ontvangen en weet de reden niet. Nu krijg ik kosten 15,00? Graag uitleg en orgineel factuur.
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 maart 2018, 12:04

Hoi Daytona,

Ik heb natuurlijk meteen met je meegekeken zodat ik dit kan ophelderen voor je!

Ik zie dat het gaat om het Tablet abonnement dat je laatst via ons hebt opgezegd. Je hebt toen met David gesproken en hij heeft uitgelegd dat het abonnement nog tot 15 februari zou lopen. De kosten op de factuur die je noemt zijn de kosten van 03-02-2018 t/m 14-02-2018. Het gaat inderdaad om € 9,54. Waar is volgens jou aangegeven dat het om € 15,- gaat? Ik kan dit namelijk niet terugvinden en zou graag voor jou willen uitzoeken waarom je dat bedrag ziet.

Ik hoop echter dat een en ander zo wat duidelijker is! Mocht je tegen meer aanlopen, ik help je graag verder dus laat het me weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoi Daytona,

Wat vervelend dat je een rare factuur hebt ontvangen. Je kunt factuur specificaties altijd opvragen in My T-Mobile onder het kopje "facturen". Daar kun je van iedere maand de factuur downloaden en precies kijken waar kosten voor gerekend zijn.

Ik vind het een beetje raar dat je de factuur per mail ontvangen hebt. Zover ik weet stuurt T-Mobile facturen niet per mail. Ikzelf krijg normaal alleen een notificatie dat een nieuwe factuur klaar staat in My T-Mobile. Ik zou als ik jou was even goed kijken van welk mail adres de mail afkomstig is. Mijn factuur emails komen altijd van no-reply@t-mobile.nl

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen! Zo niet, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
Kan iemand van tmobile zelf even nakijken of dit een juiste factuur is? Heb nimmer iets ontvangen.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Daytona,

Ik heb natuurlijk meteen met je meegekeken zodat ik dit kan ophelderen voor je!

Ik zie dat het gaat om het Tablet abonnement dat je laatst via ons hebt opgezegd. Je hebt toen met David gesproken en hij heeft uitgelegd dat het abonnement nog tot 15 februari zou lopen. De kosten op de factuur die je noemt zijn de kosten van 03-02-2018 t/m 14-02-2018. Het gaat inderdaad om € 9,54. Waar is volgens jou aangegeven dat het om € 15,- gaat? Ik kan dit namelijk niet terugvinden en zou graag voor jou willen uitzoeken waarom je dat bedrag ziet.

Ik hoop echter dat een en ander zo wat duidelijker is! Mocht je tegen meer aanlopen, ik help je graag verder dus laat het me weten!
Reputatie 2
Bedankt, ik heb hier echt geen factuur van ontvangen en dacht dat het al afgehandeld was. Ik heb toen in 1 keer een bedrag betaald. Enfin ik betaal die 9 euro dan moet het klaar zijn. Eventuele kosten worden niet meer betaald dan heb ik genoeg gedaan bij tmobile.
Reputatie 2
En ja hoor factuur van 15 euro is binnen. Als dit niet wird afgeboekt zeg ik mijn gewone tel abonnement op. Ik blijf jullie niet sponsoren , gaat niet om het bedrag maar uit principe en bovenstaand verhaal
Reputatie 7
Badge +18
Hi Daytona,

Dit heb ik natuurlijk direct voor je uitgezocht en dit ging om de factuur van jouw tablet, waar de betaling niet op tijd van ontvangen was. Dit is de factuur waar jouw vraag in eerste instantie al over ging. Deze factuur (van 7 februari) had uiterlijk op 17 februari betaald moeten zijn, maar uiteindelijk kregen we deze betaling pas op 13 maart binnen. Voor te late betalingen kunnen inderdaad extra administratiekosten in rekening worden gebracht en dat is in dit geval dan ook gebeurd. Dit zijn ook de laatste kosten van dit opgezegde abonnement, dus na deze kosten ben je wat betreft de betalingen van het tabletabonnement af.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben. laat het ons dan gerust weten!

Reageer