Beantwoord

Factuur onjuist

Graag wil ik weten hoe ik schriftelijk, anders dan via dit forum of social media, kan discussieren (lees:aangeven) dat mijn factuur niet klopt. Ik heb mijn abo verlengd en de kosten van het nieuwe abonnement zijn juist berekend, maar de kortingen zijn er niet van afgehaald.

ik heb nog even mijn contract gecheckt en die is juist, dus het maandbedrag is bruto berekend.
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2019, 14:04

Hey Funnos,

Ik reageer toch even, want ik heb even gekeken en zie wel gewoon kortingen bij jouw abonnement staan op My T-Mobile. Bij een factuur na een wijziging aan het abonnement kan het er altijd even anders uitzien, maar dat wordt altijd een factuur later rechtgezet.

We bieden verschillende kanalen aan, dus als je liever via een andere weg met ons communiceert, dan kun je even op onze servicepagina kijken.

Als wij je hier nog verder kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Funnos,

Ik reageer toch even, want ik heb even gekeken en zie wel gewoon kortingen bij jouw abonnement staan op My T-Mobile. Bij een factuur na een wijziging aan het abonnement kan het er altijd even anders uitzien, maar dat wordt altijd een factuur later rechtgezet.

We bieden verschillende kanalen aan, dus als je liever via een andere weg met ons communiceert, dan kun je even op onze servicepagina kijken.

Als wij je hier nog verder kunnen helpen, laat het gerust weten!
Hoi David, ik denk dat we dan over twee verschillende facturen praten. Op de laatste factuur wordt wel het nieuwe abonnement gerekend, maar worden de kortingen die wel in my TMobile en in mijn contract staan niet opgenomen in de factuur.

Op de service pagina staat alleen telefonische bereikbaarheid en Social media. Ik wil graag gewoon mailen voor latere verslaglegging.
Reputatie 7
Badge +17
H Funnos,

Een factuur na een wijziging ziet er altijd anders uit. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe zo'n factuur wordt opgemaakt. Mocht je toch contact via de mail willen dan kun je op deze pagina terecht.

Hoop dat je zo verder komt!

Reageer