Vraag

Factuur over juni 2013

• 8 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb via de website geklaagd over mijn juni 2013 factuur. Hier worden gebruikskosten buiten bundel voor binnen Nederland berekend.
Dit lijkt mij niet mogelijk, want ik heb altijd ruim voldoende (meestal boven 200 min) beltegoed. Op mijn klacht krijg ik als reactie slechts een copie van de factuur zonder verdere uitleg of toelichting toegestuurd. Een volslagen zinloze actie als ik juist naar aanleiding van deze factuur mijn beklag doe en reclameer dat ik nooit buiten mijn bundel bel. Ik verwacht van u een onderzoek naar en uitleg waarom ik volgens T-mobile over mijn bundel ben gegaan.
Mijn huidige beltegoed is bijv 260 min !!  Gaarne verzoek ik u bij deze nogmaals om mijn klacht serieus te onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

Melvyn Hupsel

1 reactie

Reputatie 5
@Melvyn08

Je hebt een aantal minuten buiten je bundel gebeld. Je had die maand 161 eenheden meegenomen, je hebt wat meer dan 161 eenheden verbruikt. Daarnaast heb je met servicenummers gebeld welke in juni volledig buiten je tegoed vielen. Hierdoor zijn je kosten iets hoger uitgevallen dan je had verwacht.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer