Beantwoord

Factuur overgedragen naar incassobureau

• 29 januari 2017
  • 1 reactie
  • 1255 Bekeken

ik heb dus half en jaar geleden en toestel+sim gekocht, ik had op en gegeven moment niet genoeg geld om het te betalen vervolgens werd mijn factuur naar en incasso gestuurd, het is nu dus niet mogelijk om en nieuwe toestel an te vraagen, dat snap ik wel maar ik heb ook geen idee welke incasso ik naartoe moet om het aftelossen, ik heb gebeld en geemail maar niemand kan het vinden...? :? Iemand Hulp mij a.u.b
icon

Beste antwoord door Amy 30 januari 2017, 14:42

Hi Dacsta,

Slim dat je contact opneemt! Ik zie namelijk inderdaad dat je omgezet bent naar PrePaid. Ook ben je al overgedragen naar een extern incassobureau. Dit bureau is Direct Pay Services B.V.

In dit geval kun je contact met het incassobureau opnemen voor de afbetaling. Je kunt hiervoor bellen naar 0180- 691 650 of mailen naar service@directpay.nl.

Laat je weten of je zo genoeg informatie hebt? Wij kunnen hier in ieder geval niets meer in betekenen voor je, sorry!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Dacsta,

Slim dat je contact opneemt! Ik zie namelijk inderdaad dat je omgezet bent naar PrePaid. Ook ben je al overgedragen naar een extern incassobureau. Dit bureau is Direct Pay Services B.V.

In dit geval kun je contact met het incassobureau opnemen voor de afbetaling. Je kunt hiervoor bellen naar 0180- 691 650 of mailen naar service@directpay.nl.

Laat je weten of je zo genoeg informatie hebt? Wij kunnen hier in ieder geval niets meer in betekenen voor je, sorry!

Reageer