Beantwoord

Factuur Pagina 1 Onbreekt

• 13 april 2018
  • 4 reacties
  • 428 Bekeken

Goedemorgen T-Mobile,

Ik heb net mijn Factuur van 12 April geopend via Mijn T-Mobile.
Normaal heb ik bij openen iedere maand circa 4 pagina's om mijn kosten/gegevens te bekijken.
Maar nu bij openen van 12 April heb ik ook weer 4 pagina's om te kijken. Maar Pagina 1 is Blanco / Wit .

Pagina's 2-3-4 zijn wel zichtbaar leesbaar.

Snap er niks van, normaal 100% is het goed!

Bij Voor Baat Mijn Dank, T-Mobile!

Fijne Dag en Groet,
Murphy
πŸ‘ πŸ‘

Normaal bij de andere maanden alle pagina's zichtbaar ook pagina 1.
icon

Beste antwoord door David 14 april 2018, 09:07

Hey Murphy,

Goed dat je even de boekhouding in het oog houdt. Altijd verstandig, want dan kun je in dit soort gevallen altijd direct even aan de bel trekken! 🙂 Dit heb ik natuurlijk tot op de bodem voor je uitgezocht, dus hopelijk is het na mijn verhaal helemaal duidelijk!

Ik heb jouw factuur er bij gepakt via My T-Mobile en vervolgens de PDF gedownload. Bij mij is er vervolgens geen probleem met het inzien van jouw factuur, van pagina 1 tot en met 4 gaat alles goed. Van welke browser maak jij gebruik om jouw facturen in te zien? In mijn geval is het Google Chrome en daar gaat alles gelukkig helemaal goed mee! Wellicht was het een tijdelijke fout of duurde het nog even voor alles helemaal goed was verwerkt in het systeem.

Wanneer je de eerste pagina van de factuur hebt, dan zul je ook zien waar het hogere factuurbedrag door komt. Je hebt namelijk op 23 maart de bundel Videoland toegevoegd. Aangezien jouw factuur van maart toen al was opgesteld, stond de bundel daar natuurlijk nog niet op. Je moest daarom nog een deel (23 maart tot en met 9 april) betalen van de bundel. De bundel kostte voor die periode €5,22 en daar gaat nog €2,61 aan korting vanaf. Door dit bedrag valt jouw factuur hoger uit dan wat je eigenlijk verwachtte, maar het klopt dus wel allemaal!

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal duidelijk is? Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het natuurlijk graag van je! 🙂 Fijn weekend!
Bekijk origineel

4 reacties

Oh jee,

In mijn T-Mobile bij Facturen nog niet geopend staat bedrag van 39,60??

In mijn T-Mobile staat bij mijn Abbonement Snelkeuze 2,50.
UNLITIMED 17.2 is 35,00.
Videoland 4,49 na 23 Mei 8,99.
Vaste prijs totaal 36,99 Euro.

En geen 39,60.

Maar daarom is waarschijnlijk factuur van 12 April pagina 1 blanco wit.
Terwijl pagina's 2-3-4 wel gewoon zichtbaar ingevuld zijn.

Ik heb de facturen van andere maanden nooit eerder last gehad.

Dank!!πŸ˜₯πŸ‘
Reputatie 7
Badge +20
Hey Murphy,

Goed dat je even de boekhouding in het oog houdt. Altijd verstandig, want dan kun je in dit soort gevallen altijd direct even aan de bel trekken! 🙂 Dit heb ik natuurlijk tot op de bodem voor je uitgezocht, dus hopelijk is het na mijn verhaal helemaal duidelijk!

Ik heb jouw factuur er bij gepakt via My T-Mobile en vervolgens de PDF gedownload. Bij mij is er vervolgens geen probleem met het inzien van jouw factuur, van pagina 1 tot en met 4 gaat alles goed. Van welke browser maak jij gebruik om jouw facturen in te zien? In mijn geval is het Google Chrome en daar gaat alles gelukkig helemaal goed mee! Wellicht was het een tijdelijke fout of duurde het nog even voor alles helemaal goed was verwerkt in het systeem.

Wanneer je de eerste pagina van de factuur hebt, dan zul je ook zien waar het hogere factuurbedrag door komt. Je hebt namelijk op 23 maart de bundel Videoland toegevoegd. Aangezien jouw factuur van maart toen al was opgesteld, stond de bundel daar natuurlijk nog niet op. Je moest daarom nog een deel (23 maart tot en met 9 april) betalen van de bundel. De bundel kostte voor die periode €5,22 en daar gaat nog €2,61 aan korting vanaf. Door dit bedrag valt jouw factuur hoger uit dan wat je eigenlijk verwachtte, maar het klopt dus wel allemaal!

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal duidelijk is? Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het natuurlijk graag van je! 🙂 Fijn weekend!
Goeiemorgen David,

Dank voor je reactie!

Ik gebruik altijd Samsung Internet van mijn Samsung S8 Plus.
Ik heb nog niet eerder dit probleem gehad dat ik een factuur(april) pagina 1 blanco is, de pagina's 1-2-3-4 van de facturen andere maanden waren 100% goed zichtbaar/leesbaar.

Ik heb net op je advies op Google Chroom my-tmobile geopend en factuur April geopend en wederom pagina 1 is Blanco en pagina 2-3-4 wel goed leesbaar zichtbaar (boehoe zucht)

Als het voor jou een kleine moeite is, om pagina 1 prive(niet openbaar zichtbaar svp) naar me willen zenden/mailen Astublieft?

Bij Voor Baat Dank, David!

Fijn Weekend Toegewenst en Groet,
Murphy
πŸ‘πŸ‘
Reputatie 7
Badge +20
Hi Murphy,

Wat vreemd zeg! :S Als je de mogelijkheid hebt, probeer het dan eens via een ander apparaat dan je telefoon. Wellicht zit daar ergens het probleem! Ik heb de factuur in ieder geval gemaild naar het bij ons bekende e-mailadres, zodat je die in ieder geval volledig hebt! 🙂

Fijn weekend!

Reageer