Beantwoord

Factuur per maand meer dan de getekende overeenkomt

• 31 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 475 Bekeken

Beste T-mobile, ik heb een 2 jarig contract afgesloten. Deze loopt 11 september af. Het probleem is als volgt. Het contract dat ik had was 30 euro per maand. Met korting van twee jaar was het 20 euro per maand. Door T-samen kreeg ik 5 euro extra korting waardoor het 15 euro in de maand werd. Alleen nu betaal ik elke keer 15,55 euro in de maand. Op de factuur staat ook dat het abbonement 30,84 euro kost zonder korting. Dit is dus niet volgens contract wat afgesloten was. Ik vind het dus erg raar en totaal niet klant gericht dat de prijs zonder afspraak hoger wordt. Ik ben nu erg benieuwd waar deze extra kosten vandaan komen.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 31 augustus 2019, 17:46

Hallo @pepijn1r

In de voorwaarde staat ook dat er inflatie correctie word toegepast. hierdoor stijgen de kosten voor lopende contracten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @pepijn1r

Na de periode van 2 jaar kunnen kortingen komen te vervallen. Te voorkomen door te verlengen, dat kan online. Als je niet verlengt loopt je contract stilzwijgend door met een opzegtermijn van 1 maand.

Groet, Folkert
Beste @Folkert,
Dat snap ik. Maar alle maanden van deze afgelopen 2 jaar zijn duurder dan de normaal afgesproken prijs van het contract. Het komt niet door bellen of sms'en of door internet, maar gewoon het maandtarief dat oorspronkelijk 30 euro is, is in diverse maanden 0,83 euro duurder dan het normaal zou zijn.
Deze afbeelding is ter verduidelijking. De maandkosten is dus duurder dan afgesproken in het contract.

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @pepijn1r

In de voorwaarde staat ook dat er inflatie correctie word toegepast. hierdoor stijgen de kosten voor lopende contracten.
Reputatie 7
Badge +18
Ah, dat is de jaarlijkse inflatie correctie Pepijn. Daarvoor wordt een officiële indexering gebruikt. Alle details staan in de abonnement voorwaarden.

Reageer